Merhaba arkadaşlar...
İlk sınavlarımız hemen hemen bitti sanırım 😅😅3.yazar:
-Benim bitmediğğğğğğğğğğ 😑İlk dönemin ilk sınavlarııı falan filan. Umarız iyi geçmiştir.
3.yazar:
-Genel sanattan sunav mı olunur yahhaaaaa😭Hepinize ve hepimize başarılar diliyoruz. 😋😊
Gelelim kitapcığımıza. Yeni karakterlerimiz gelmişler idi.
-Sizce Serkan'ın bu davranışı doğru mu? Yani, insan sevdiği kişinin bir başkasıyla olduğunu bilmesine rağmen küçük bir umut da olsa sevdiğinin peşini bırakmaması... Bu yaptığı hastalıklı bir aşk mıdır yoksa her şeye rağmen vazgeçmeyen bir yürek midir?
Düşüncelerinizi yorumda belirtirseniz seviniriz.
Şimdiden teşekkürler...Keyifli okumalar 💞💞💞
***
"Özgürce Sevemezsek..... Tutsak Ölürüz"
'CA
***
Toplantıyı dikkatini zar zor toplamaya çalışarak bitirmeye çalışan Karan soğuk terler döküyordu. Aklı bir yandan Asel'de diğer yandan buluştuğu o adamın kim olduğundaydı. İlk defa Karan Haznedaroğlu'nun bir toplantıda zorlandığını gören toplantıdaki diğer üyeler ise şaşkınlıkla Karan'ı dinlemekteydi. Toplantı bittikten sonra odasına giden Karan kravatını genişleterek sakinleşmeye çalıştı. Sinirden nefes alışlarına bile hakim olamıyordu. Peşinden odaya giren asistanı korkudan belli belirsiz konuşabildi."K-Karan Bey. İyi mi-"
"Çık dışarı! "
Karşısında burnundan soluyan canavarın kükreyişiyle bir çırpıda odadan çıkan asistan neye uğradığını şaşırdı. Aklına gelen ilk fikirle kafasında tartmadan direk Asel'i aradı. Birkaç saniye sonra açılan telefondan gelen 'Efendim' cevabına aldırmadan atladı.
"Nerdesin! "
Asel ise Karan'ın saçtığı 'Önüme geçeni öfkemle yakarım' havasını telefonun diğer tarafından bile hissetmişti.
"Şirkete gelmek üzereyim de ne bu öfke. Zemin yerde duruyo mu bak. Mazallah erimiştir falan."
"Direk eve geç. Geliyorum."
"Ne ned-"
Daha cümlesi bitmeden kapanan telefona şaşkın şaşkın bakan Asel yine ne olduğunu anlamaya çalışarak taksiyi eve doğru yönlendirdi. Eve gidene kadar aklında Karan'ın neye bu kadar sinirlenmiş olabileceği ile ilgili seçenekler oluşturdu. Acaba geçende Karan'a belli etmeden salondaki vazonun yerini değiştirdiği için mi kızmıştı? Yoksa odaların birkaç tanesine havası değişsin diye eklediği çiçekler yüzünden miydi? O siyah çerçeveli korkutucu tabloları daha iç açıcı tablolarla değiştirdiği için de olabilirdi. Konu Karan olunca seçenekler uzayıp da gidiyordu.
Eve vardığında Karan'ın daha gelmemiş olduğunu görerek merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı. Birkaç basamak sonra sertçe açılan kapıya dönerek Karan'ı gördü.
"Neymiş bakalım bu anlamsız öfkenin sebebi? Hayır, sanki evi yakmışım gibi kükrüyordun ya ondan merak ettim."
Karan ise birkaç sert nefesten sonra cevap verdi.
"Kimdi o? "
"Kim kimdi? "
Karan sinirden kaşınan saçlarını eliyle karıştırdıktan sonra zincirlediği öfkesini serbest bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ YABANCI
RomancePeri masallarını aratmayacak kadar toz pembe hayatını bir ay içinde kaybedip kendini her türlü şanssızlığın ortasında bulan,annesini kaybettikten sonra babasının intiharı ardından hayatın pençelerinden sıyrılmaya çalışan saf, temiz ve bir o kadar d...