2.🙈

176 7 2
                                    

Môžem o sebe povedať že v škole som pozorná a snaživá. Melanie je však presný opak. Všetko má na háku. Ale na hodinách pána Stewarta sa to fakt nedalo vydržať. Jeho hodiny sú ozaj nudné a nezáživné. Sedela som v lavici a znudene pozerala von oknom. Netrpezlivo som čakala kedy zazvoní a ja budem môcť ísť domov. Melanie si čosi ťukala do mobilu a očividne jej aj teraz bolo všetko jedno.  Usmievala sa od ucha k uchu a to doslova. Kto vie prečo. Popravde mi to však bolo jedno. "Crrrrrrrrrn" ozvalo sa konečne na celú triedu. Bez váhania som sa postavila z lavice a všetky veci zo stola som schovala do tašky. „Ideš na obed?“ spýtala sa ma Mel. Obed! Úplne som zabudla na obed. Mama ma už asi čaká pred školou... „Áno idem“ prikývla som. Mame som napísala esemesku že prídem pešo, nech ma nečaká. Na moje prekvapenie v jedálni nebolo skoro nikoho. S Mel sme si sadli za stôl pri okne. „Tak čo hovoríš na prvý deň v tejto škole?“ „Celkom vpohode, len tie hodiny so Stewartom sú ozaj neznesiteľné.“ „Zvykaj si moja, lepšie to nebude“ nadhodila a uškrnula sa na mňa. „Mala by som ísť, ešte nemám vybalené všetky veci. Uvidíme sa zajtra Mel.“ „Okej,okej čaau.“ Postavila som sa zo stoličky a odišla som. Hlavnými dverami som vyšla zo školy. Stopovala som si cestu keby som chcela ísť náhodou niekedy ráno pešo, aby som vedela kedy musím vyraziť. Trvalo to 25 minút. To nie je také strašné. „Čaute!“ skríkla som keď som zabuchla dvere. Hodila som tašku do rohu a išla som do obývačky. Tam ma však čakalo nemilé prekvapenie.


Tak dvojka je na svete🤗prepáčte že tu ešte nespomínam toho chlapca ktorý nám to tu pomotá👦🏼ale takto to je viac napínavé🙊tak dúfam že vás veľmi nenudím☹️ale v ďalšej časti sa už ocitne takžeee😊❤️A čo myslíte? Čo čaká doma na Zoe?🤭

Z PREDSTIERANIA LÁSKA ❤️Where stories live. Discover now