1.✨

265 11 2
                                    

Práve stojím pred mojou novou školou a obzerám sa všade naokolo. Táto škola je oproti tej bývalej väčšia a krajšia, väčší problém bude zorientovať sa tu. Mama mi povedala že mám hľadať triedu pána Stewarta, vraj to je moja trieda. Vošla som do areálu školy. Bol dosť veľký a viedli odtiaľ tri chodby-jedna bola ísť rovno, druhá doprava a tretia do ľava. „Super. Čo teraz?“ pomyslela som si. Orientácia fakt nie je moja silná stránka. „Čo tu stojíš ako taký soľný stĺp?“ ozval sa pri mne nejaký dievčenský hlas. Otočila som sa do boku. Stálo tam dievča. Stredne vysoká, čierne vlasy. „Ja... Hľadám triedu pána Stewarta. Som tu nová a má to byť moja trieda, len sa tu akosi neviem zorientovať.“ Usmiala sa. „To je vpohode, poď so mnou. Je to moja trieda, takže sme prakticky spolužiačky. Inak... Som Melanie.“ „Zoe“ povedala som trochu ostýchavo a následovala som Mel. Vyšli sme na tretie poschodie a prvé dvere vpravo boli naša trieda. “Sedím sama v poslednej lavici tak ak chceš sadni si ku mne.“ povedala Melanie a šla si sadnúť do lavice. Prisadla som si k nej a vyložila som si veci z tašky. „Tak dúfam že si pamätáš cestu do triedy“ nadhodila Mel. „Dúfajme“ povedala som a obe sme sa zachichotali.




Tak prvá kapitola je vonku🙈viem nie je to žiadna sláva ale snažím sa aby som nepredbiehala dej😄ale každopádne budem rada za každý vote🙏🏼❤️a v komentároch môžete povedať čo si o tom myslíte☺️
•Gaabula🙈💛

Z PREDSTIERANIA LÁSKA ❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora