6.🎉

162 7 2
                                    

Nakoniec som sa rozhodla že na tú párty pôjdem. Ale Mel som nič nepovedala, nechcela som byť na príťaž. Včera totiž postla Snap s textom ZAJTRA PARTY SO SAMMOM a k tomu dala milión srdiečok. Sammuel bol náš spolužiak a Mel po ňom išla. Pravdepodobne sa dali dokopy. Ale ja som jej to priala. Samm bol vpohode chalan. Bolo úplne iný ako Matt. A Melanie bola voči Mattovi vždy imúnna. Keď už sme pri ňom, písal mi že párty začína okolo siedmej. Teraz sú štyri. Šla som sa pomaly chystať. Začala som rýchlou sprchou a potom prišlo narad obliekanie. Stála som pred skriňou a rozmýšľala čo si obliecť. Nakoniec som si vzala uplé čierne roztrhané rifle a k tomu som si dala šedú croptopovú mikinu. Veľmi sa nemalujem tak som si naniesla iba maskaru a trochu lesku na pery. A budete sa čudovať ale toto všetko mi trvalo 2 hodiny. Nazula som si svoje obľúbené čierne conversy, prehodila kabelku cez plece a zamkla dvere. Matthew býval 4 bloky od nás takže mi to celkom vychádzalo. Akurát ma po ceste stopla jedna staršia pani a zakecala som sa s ňou tak som tam prišla až 19:30. Ale párty už bola v plnom prúde a tak som chodila po dome a hľadala Mel. Našla som ju v zadnej izbe tohto domu. Ale nebola sama a prišla som pravdepodobne nevhod. Zrovna sa so Sammom bozkávali tak som sa odtial vyparila akoby nič. Utiahla som sa do celkom malej izby kde skoro nikto nebol. Iba pár pripitých chalanov ktorý si ma vôbec nevšímali takže to bolo vpohode. „Čau Zoe!" skríkol Matthew a vošiel do izby. „Ahoj" „Tak si prišla, vedel som že neodmietneš. Nikdy si nič neodmietla. Potrebujem sa s tebou nutne porozprávať. Poď na dvor, tam nie je hluk." povedal Matt a išiel smerom ku dverám. Bez slova som ho následovala. Sadol si na dolný schodík, tak som si prisadla. „Laura sa so mnou rozišla. Vraj ju to už so mnou nebaví. A má nového. Toho....Dominica z tvojej triedy." „To ma mrzí Matt. Ale...... Čo s tým mám ja?" „Nechápeš to? Ona s ním chodí len preto aby som žiarlil. A ja potrebujem dosiahnuť presne to isté. Chcem aby žiarlila." Nechápavo som sa naňho pozrela a on pokračoval. „Chcel som sa ťa spýtať či nebudeš na nejaký čas hrať moju babu." „Ale veď... Ona zistí že je to len hrané." „Nezistí. Ak jej to nepovieš." „Keď ja neviem...... Nemám z toho dobrý pocit." „Pozri, jedinou tvojou úlohou je tváriť sa akoby to bolo naozaj. Na verejnosti ma kľudne pobozkáš, budeme sa držať za ruky, budem ťa odprevádzať domov, voziť do školy. Niekedy zájdeme niekam sa najesť. To je všetko Zoe." Nič som nehovorila. Premýšľala som. Na jednej strane budem mať aspoň chvíľu pocit že som babou Matthewa Jonesa, no na druhej strane čo ak to nevíde? „Prosím Zoe" Nedokázala som odolať. Keď som pozrela do jeho nádherných belaso-modrých očí, ako prosebne sa na mňa díval. „Dobre" súhlasila som napokon. Chvíľu som si to v hlave vyčítala, ale napokon som si povedala že zmena je život. A pre mňa toto bola veľká zmena. „Kedy začíname?" spýtala som sa. „Keď vstúpime späť do domu" dodal Matt. Chvíľu sme tam mlčky sedeli, potrebovala som si to všetko spracovať. Potom sme sa obaja postavili a vrátili sa späť dovnútra. Priamo pred nami stála Laura. Matthew to samozrejme využil, chytil ma okolo pása, pritiahol si ma a bozkával ma. V tej chvíli som si bola istá že som ho opäť milovala. Jeho pery boli jemné, chutili sladko. Priam som sa topila. Po chvíli som sa odtiahla. „Pôjdem domov" pošepkala som mu. Chytil ma za ruku. „V tom prípade ťa odprevadím.....podľa "dohody"" dodal tichšie. A tak som v tú noc išla domov po boku Matthewa Jonesa.

Z PREDSTIERANIA LÁSKA ❤️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang