7.🔥

159 7 0
                                    

V tú noc som nemohla spať. Vkuse som myslela na mňa a Matthewa. Áno viem, pre neho to bola len hra ale pre mňa to bolo niečo viac. Ale zožieralo ma že to je len jednostranné. Nakoniec som zaspala pri vybavovaní starých spomienok. Ráno som čakala na Matta pred domom. Podľa "dohody" ma mal zaviesť do školy. O 7:30 bol namieste. Nasadla som si do auta. „Ahoj” pozdravil a hneď pokračoval. „Počuj si s tým vpohode?“ „A mám na výber?“ „Vpodstate nie. Ale ak by ti to veľmi vadilo. Tak..“ „Je to vpohode. Nech to tak“ skočila som mu do reči. Ešte pár takých slov a fakt by ma to dohnalo k slzám. Každé slovo som mu hltala aj s navijakom. A navyše dnes vyzeral úžasne (kedy on nevyzerá ale tak). Trochu postrapatené vlasy, biele tričko... Ach bože! Môže byť niekto tak dokonalý?! „Dnes mám futbalový tréning. Bolo by dobré keby si prišla. Laura tam chodila vždy.“ prerušil moje snenie. „Myslela som že chodenie budeme predstierať len pre ňou. Nie pred všetkými.“ „Bolo by to veľmi riskantné.“ „No...dobre. Budem tam.“ Tvárila som sa celkom nezaujato ale pravda bola taká, že som bola priam nadšená že tam môžem ísť. V aute nastalo trápne ticho, našťastie sme už parkovali pred školou.  Obaja sme vystúpili. Vtedy ma Matthew chytil za ruku a prepietol si so mnou prsty. Obliala ma horúčava. Kráčali sme po chodbe ruka v ruke. Všetci na nás pozerali a niečo si medzi sebou šepkali. Hlavne baby z prváku. Všetky po ňom šaleli (ja sa im ani nečudujem). „Nevšímaj si ich“ pošepkal Matt tak, aby to nebolo počuť. Zastavili sme pri mojej skrinke lebo odtiaľ sme išli každý iným smerom. Matthew ma chytil za pás a vtlačil mi letmý bozk. Náhle som očervenela. Bola som totiž z tých hanblivejších. „Ale notáák Smithová. Nehanbi sa.” pošepkal mi do ucha a otočil sa na odchod. Rýchlo som odišla do triedy. „Páni Zoe! Prečo si mi to nepovedala?“ skríkla po mne Mel. Nechápavo som na ňu pozrela. „Čo som ti mala povedať?“ „Pre boha živého! Tak ona chodí s Matthewom Jonesom a opýta sa ma "čo som ti mala povedať"!“ „Jaaj...Nemala som ti to kedy povedať. Stalo sa to na párty“ povedala som mierne trasľavým hlasom. Ale Mel si to našťastie nevšimla. „Ale skôr by som povedala, že ty si tá, ktorá by mi niečo mala povedať.“ Teraz na mňa ona pozerala nechápavo. A tak som pokračovala. „Čo ty a Samm? Nepýtaj sa ako to viem. Prosím.“ „Ach... To bol len taký úlet. Nebrala som to vôbec vážne. Len mi v živote chýbalo trochu...ako by som to povedala....vzrušenia.“ Len som sa nad tým pousmiala.

Z PREDSTIERANIA LÁSKA ❤️Where stories live. Discover now