8.⚽

141 5 3
                                    

Po škole som sa len rýchlo išla prezliecť a ponáhľala som sa na futbalový tréning. Prišla som až keď sa hralo. Sadla som si dole na tribúnu. Medzi všetkými som hľadala Matta. Mal modrý dres s číslom 14. Napokon som ho našla. Musím uznať že v tom drese vyzerá úžasne. Celú tú dobu som tam len tak sedela a pozerala iba naňho. Po tréningu som išla čakať pred štadión. Po dlhšej chvíli vyšiel Matthew aj so svojou partou. Prišiel ku mne a objal ma. Potom ma jemne pobozkal. Voňal sprchovým gélom. „Poď zoznámim ťa” navrhol Matthew a potiahol ma za ruku. „Chalani, toto je Zoe, moje dievča.” „Ahoj ja som Rooney.“ „Čau, Jacob.” „Marco“ povedal posledný trochu ostýchavo. „Čaute“ kývla som hlavou. Matt sa s nimi rozlúčil a odišli sme do auta. „Nezájdeme do Starbucksu ?“ spýtal sa keď už bolo naštartované. „Jasné môžeme” súhlasila som. Popravde, dlho som tam nebola. Zaparkovali sme priamo u vchodu. Keď sme vošli dovnútra, ovalilo ma teplo. Sadli sme si úplne dozadu. Do kútika kde nikto nebol. „Dnes vyzeráš fakt dobre“ nadhodil keď sme si sadli. „Nikto tu nie je. Tady to predstierať nemusíme.“ „Ale ja som to myslel vážne.“ Nevedela som čo mu na to povedať. Našťastie prišiel čašník, tak som si myslela že som sa z toho vykrútila. Keď čašník odišiel, Matthew znova začal. „Predo mnou sa nemusíš  hanbiť.“ „Nehanbím sa“ ohradila som sa. „Veď vidím že si celá červená.“ „Hej! Ja za to nemôžem!“ ďobla som mu prstom do brucha a obaja sme sa zasmiali. Mala som pocit že sa skutočne zbližujeme.

Tak je tu nová časť😊táto je dosť krátka tak prepáčte😛❤️napíšte mi prosím do komentáru či v tom mám pokračovať a čo si o tom myslíte🙏🏽
•Gaabula🤙🏽

Z PREDSTIERANIA LÁSKA ❤️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang