5.👱🏻‍♀

152 6 0
                                    

„Čaute! Som doma!“ skríkla som. „Ahoj zlatko“ „Čau ségra!“ „Poď sem“ začala mama, „chcem sa ťa niečo spýtať.“ Prišla som za nimi a sadla som si na sedačku. Vedľa nej boli dve cestovky. „Niekam sa chystáme?“ spýtala som sa nechápavo. „No ideme na týždeň k babke na chalupu. Len neviem či budeš chcieť ísť s nami. Veď vieš ako to je s tebou a babkou.“ S babkou som ozaj nemala dobrý vzťah. Vždy uprednostňovala Chloe predo mnou. Preto som tam nikdy nechcela chodiť. „Áno viem“ povzdychla som si. „A preto zostanem radšej doma. Ale vy si to užite.“ „Dobre teda. V chladničke máš uvarenú večeru. V mrazničke máš mäso, večer ho vytiahni, to budeš mať na zajtra.A......“ „Neboj mami“ prerušila som ju, „poradím si. A vy už choďte lebo zmeškáte vlak.“ „Dobre zlatko. Ľúbim ťa.“ „Aj ja teba. Čaute!“ „Ahoj!“ skríkli dvojhlasne a zabuchli za sebou dvere. Mama bola veľmi starostlivá, ale nezazlievala som jej to. Zostali sme jej už iba my. Odišla som hore do svojej izby a zapla som wifi. Ihneď mi cinkla správa od Matta.
•Matt: Počuj Zoe, deje sa niečo? Keď si odchádzala nevyzerala si trikrát nadšene😕
•Zoe: Prepáč Matthew že som tak náhle odišla, ale nebolo mi dobre to je všetko
•Matt: Okej teda, inak... Zajtra je u mňa párty, budem rád ak prídeš. Ide tam aj tvoja kamoška Melanie🎉
•Zoe: Uvidíme😄
Ó môj bože. Vážne ma teraz pozval na párty?! Áno, takáto som bola. Všetko pre ostatných normálne, sa mne zdalo vzácne. Moja mladšia sestra by ma asi vysmiala že som z toho taká paf ale bola som to ja - Zoe Smithová.

Z PREDSTIERANIA LÁSKA ❤️Onde histórias criam vida. Descubra agora