Ráno som si v mobile našla správu.
•Matt: Večer prídem k tebe😏
Chvíľu som prmýšlala čo mu napísať.
•Zoe: Som chorá. Nerada by som aby si to odomňa chytil...
Potom už neodpísal. Čo sa dalo čakať. Matthew bol dosť tvrdohlavý. Ale ak to odomňa chytí, jeho problém. Teploty sa mi stále pohybovali okolo 39-39,5. Celý deň som nič nejedla, nepila. Ležala som v posteli zababušená do perín a pozerala som telku. Neunúvala som sa nič chystať ani keď príde Matthew. Tajne som ajtak dúfala že nepríde. Od tej párty som s ním neudržiavala žiaden kontakt. Cítila som sa dosť trápne. Hlavne kvôli tomu ránu. Ale Matt prišiel. Pustila som ho dnu a odišli sme do mojej izby. Ľahla som si späť do postele. On si ľahol vedľa mňa. „Chýbala si mi“ nadhodil po chvíli ticha. „Matthew....Ja končím. Nechcem to už predstierať. Nebaví ma to, ako sa pred všetkými hráme na niečo, čo niesme.“ „Čo ak to ja už nepredstieram? A ani nechcem?“ povedal Matthew a prevalil sa nabok tak aby sme na seba videli. „Ale...“ Matthew pritlačil jeho pery na tie moje. Nebránila som sa tomu. „Žiadne ale“ pošepkal medzičasom a bozkával ma ďalej. Boli sme tak blízko, tak ako nikdy predtým. Neskôr som zaspala v jeho náručí. Vtedy som cítila že v istý čas sme to obaja prestali predstierať.
ESTÁS LEYENDO
Z PREDSTIERANIA LÁSKA ❤️
RomanceZoe sa aj s rodinou presťahovala do Kalifornie. Nová škola, nový priatelia, tak prečo nie aj nový život ? Čo sa však stane keď Zoe stretne nového chlapca ?🙈❤️