12.❤️

160 6 4
                                    

Keď som sa zobudila, Matthew už nadomnou skláňal hlavu. Ruku som mu zaborila do už strapatých vlasov a on sa doširoka usmial.  Oči sa mu rozžiarili ako nikdy predtým. Takto som ho videla prvý krát. Úsmev som mu opätovala. „Prečo sa na mňa tak uprene pozeráš?“ spýtala som sa ho po chvíli. „Pretože si krásna keď sa usmievaš.“ Vtedy som sa usmiala ešte väčšmi. „Prepáč ja viem že sa to teraz nehodí, a som rada že to je tak ako to je alee.... Čo ty a Laura?“ „Nič. Ona si myslí že to stále predstierame“ povedal Matthew celkom bezstarostne. „Ale my to nepredstierame. Alebo?“ spýtala som sa s humorom. „Chceš sa presvedčiť?“ prevalil sa nadomňa a začal ma štekliť. Krútila som sa ako červík a pritom som sa chichotala. „Dosť! Prosím!“ skríkla som lapajúc po dychu. Matthew prestal ale zostal prevalený nadomnou. Pomaly sa približoval k mojej tvári a potom ma začal bozkávať. Ruky obmotal okolo môjho pása a prevalil sa na chrbát tak, aby som bola nad ním. Privinul si ma ešte bližšie ako sme boli predtým. Teraz už medzi nami nebol žiadny priestor. Naše telá spolu doslova splývali a pri každom nádychu som cítila jeho vôňu. S kľudnou dušou môžem prehlásiť že to bolo najkrajšie ráno v mojom živote.

Ahojte👋🏼chcela by som sa vám ospravedlniť že časti vychádzajú s takým časovým odstupom ale proste mi to nejako nevychádza kvôli učeniu a tak☹️⌚🎒a tiež za to že časti sú také krátke📝ale veľmi pekne ďakujem tým, ktorý to aj cez to všetko stále čítajú✌🏼💕ily♡♡♡
Gaabula😊

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Z PREDSTIERANIA LÁSKA ❤️Where stories live. Discover now