Spašena

1.3K 52 5
                                    

"Spašena. Samo to želim biti. Želim da dođe moj super heroj i da me spasi od života. Želim da dođe superman i povede me sa sobom iznad oblaka, daleko od problema. Želim da dođe moj spiderman da me voli pokraj svih zla na ovom svijetu. Želim da dođe moj Petar Pan, da zaustavi vrijeme i vrati me u djetinjstvo kada je sve bilo savršeno. No, koliko dugo već čekam i ništa se nije dogodilo. Nitko me još uvijek nije spasio, nažalost imam osjećaj da ni neće. Ostala sam sama pored svih prijatelja, uplašena i slomljena. Možda pronađem plamen sreće u ovom okrutnom svijetu, ali vjetar ce ga sigurno ugasiti i ponovo donijeti tamu u moj život. Čemu pokušati kada nema izlaza, samo ću pasti još dublje."

Sedamnaestogodišnja Roxanne ponovo je zapisala svoje misli u dnevnik brišući suze rukavom. Nakon što je sakrila dnevnik ispod kreveta rukom prijelazi preko svojih rana na nogama. Borbene rane protiv sebe kasno u noć; neke duboke neke duže od drugih.

Gleda te male ožiljke, uglavnom su samo ostale bijele crte koje polako nestaju. Pita se kako nitko nije primijetio njene podočnjake od premalo spavanja, suze u njenim očima dok laže da je sve u redu. Ništa nije u redu od davnih dana kada joj je najbolja prijateljica postala najljepši anđeo na nebu. Taj dan Maryem je sve odnijela sa sobom. Roxanninu sreću, nadu i ljubav. Ostavila je strah, bol i patnju. Ali najviše od svega... Ostavila je bolne uspomene.

___________________

DUN, DUN, DUN!

UPOZORENJE!

Nijedan zeko nije povrijedjen pisajuci ovu pricu.

HAHAHAHAHHAHA :'D

Nadam se da ce vam se svidjet...

Untill the next time my angels <3

-Love ya

Spašena || Niall Horan [Croatian]Where stories live. Discover now