Kai POV:
-Nem gondolod, hogy tulságosan kesőn jön be Viki? *Fordul felèm Sehun aki eddig Luhannal próbált.
-Nem tudom, hogy mitcsinál de engemet is zavar, hogy ilyen kesőn jön be. *Áltam fel a zsámolyról.
-Én megyek megnézem. *Állt az ajtó elé Sehun.
-Várj énis megyek! *Léptem mellé.Kinyitottam az ajtót és Sehun utánam jött. Már messziről láttam Viki, hogy át akart menni az úttesten,úgyhogy bevan dugva a füle és a telefonját nyomkodja de valaki megfogta a kezét. Nem is lett volna bajom mindez de az a valaki Min Yoongi volt.
Visszaemlékezés;
-Várjál drágám majd segítek. *Álltam meg Yora előtt.
-Köszi*Mosolygott rám.Mind ketten már a kocsiban ültünk, hozzáteszem nagyon sötét volt. Kanyarodás közben a semmiből előbukkan egy másik kocsi. Nem volt időm félre rántani a kormányt így egymásba ütköztünk. Nekem nem lett semmi bajom, de akkor várandós Yora elvetélt. Elvesztettem az egyetlen kisfiamat. Mit kimerült akkor volt az , hogy Yoongi született. Nekik egy-két karcolásal megúszták és egészséges kisfiúk született, de a fiam meghalt. Az apját furcsa módra de nem ítélték el, mert mivel neki pirosat mutatott a lámpa és ráadásul emberölés miatt is a sitten kellet volna kikötnie. Yora egy idejig nem akart hallani a gyerekekről, mivel nagyon nehezen tudta feldolgozni.
Gondolataimból Sehun zökkentett ki.
-He már a kezét is fogdosa.*Bökött meg Sehun.
Nem is kellet több, se szó se beszéd elindultam feléjük idegesen, majd láttam, hogy elakarnak menni így utánuk ordítottam.
-Kim Viktória most azonnal megálsz.!
Viki POV:
Most mitévő legyek? Ha most nemet mondok lehet, hogy soha többet nem lesz alkalmam Min Yoongival sétálni de, ha pedig igent akkor pedig apa megöl.
-Rendben. *Tetem kezemet az övébe amit felém nyújtott, hogy fogjam meg.
-Nem bántalak nyugi. *Húzta félmosolyra száját. Mire en csak bólintottam majd kézen fogva elindultunk.-Kim Viktória most azonnal megálsz.!*Hallodtam meg egy már jól ismert hangot a hátam mögül. Féltem megfordulni, mert tudtam, hogy kitől származott-e hang. Kai!-tól.
-Engedd el a kezét.! *Termet mellettem egy másodpercen belül. Mi csak lefagyva néztünk az ideges apámra. -Nem hallod engedd el a kezét! *Ismételte meg a Sehun aki Kai mögött ált s elhúzott Yoongitól. Oly erősen rántott el Yoongitól, hogy fájdalmasan neki ütköztem a mellkasának(Sehun mellkasának).
-Most pedig jól jegyezd meg mit mondok, mert nem fogom mégegyszer elmondani. Ha mégegyszer meglátlak a lányommal a nyakadat kitekerem. Remélem érthetően mondtam el. *Tartotta fel Kai a mutatóujját, amit Yoongi fegyelmezetten figyelt.
-Yoongi jösz már? *Halatszodott egy hang a távolból.
-Már megyek! *Ordított vissza. Apám s nekünk illedelmesen köszönt, meghajolt majd eltűnt.-Viki nem elmondtam, hogy nem szeretném, ha vele ismerkednek? *Fordult felém apa aki ezúttal nyugodt volt.
-De apa... *Kezdetem volna bele mondokámba de Sehun közbeszólt.
-Nem kéne ezt inkább bent megvitatni? Túlságosan nagy feltűnést keltettünk ígyis. *Mutatott szemével a bejárati ajtóra.
-Menjünk! *Jelentette ki apa, majd a csuklómat megragadva mentünk be.A szokásos hosszú folyosó és ,annak végében a fekete ajtó fogadott mikor beléptünk. Sehun kinyitotta az ajtót amin apa behúzott, majd leültettett egy zsámolyra.
-Világosan már elmondtam nem foglalkozhatsz Yoongival! *Kezdte újra el apám.
-De apa... *És újra belémfolytották a szót.
-Yoongi? *Fordult felém még Luhan is. Remélem ő nem akar kioktatni.
-Az akinek az apja miatt...... *Nem fejezte be mert apa felemelte a kezét jelezve, hogy hagyja abba amit elkezdett.
-Igen ő. *Mondta szomorúan Kai.
-Mivan az ő apjával? *Néztem rájuk értetlenül.
-Majd otthon elmesélem de ígérd meg, hogy nem fogsz vele többet szóba állni! *Emelte felém fejét.
-Nem ígérhetek ilyent. *Mosolyogtam el magamat. Majd apa felállt és össze borzolta a hajamat.
-Nyeee-*Ordítottam el magamat.
Sehun elkezdett csikizni majd társult mellé apa és Luhan is a többiek meg csak nevetek.Otthon:
-Apa akkor elmondod miért nem barátkozhatok Yoongival. *Tettem le a villát amivel előbb ettem s meg töröltem a számat és a tekintetem apát kemlelte, hogy mikor szólal meg.
-Nagyon hosszú, de, ha tudni akarod akkor este alvás előtt el mondom.
-Rendben *Bólogattam, majd felmentem lezuhanyozni. .Este:
Éppen feküdtem hógolyóval, mikor kopogtak.
-Gyere*Ordítottam, majd a telefonomat az éjjeliszekrényre tettem. Az ajtón apa lépet be. Leült mellém majd a kezét a lábamra tette.
-Azt mondtam, hogy elmondom mielőtt elalszol miért nem kedvelem annyira Yoongit. Egy sötét éjszakán történt mikor anyáddal még mielőtt megfogantál volna a munkából jöttünk hazafelé. Zöldet mutatott a lámpa így megállás nélkül mentem tovább, mikor az anyád felőli oldalról jött egy kocsi. Ezt nem tudtam volna sehogy sem korrigálni, hogy ne ütközünk, nem is volt időm, meg nem láttuk, hogy jön egy barom. Neki pirosat mutatott mégis ment vagy százal. Balesetett szenvedtünk, nem is lett volna olyan nagy karambol csak anyád azaz Yora akkor volt várandós a kisfiammal. Ő elvetélt, sehogy sem tudták megmenteni a kicsi életét pedig már 7 hónapos volt. A másik kocsiba Yoongi apja és anyja ült. Nekik nem lett semmi bajuk. Ráadásul akkor született meg Yoongi, mivel az ő anyját hamarább bevitték a kórházba és egészségesen, komplikációk nélkül megszületett Yoongi, mikor az én fiam meghalt. És az apja ellen még eljárást sem indítottak. Pedig az egyetlen hibás a fiam haláláért csak ő volt. Már értett miért nem kedvelem annyira Yoongit? *Nézet rám apa akinek szemében könnyek gyülekeztek. Bólogattam majd magamhozhuztam és erősen megöleltem.
YOU ARE READING
Mégiscsak Az Apám! [BTS ff]~Befejezett~
FanfictionEgy átlagos 15 éves lány van a főszerepben, akinek hirtelen feltűn az apja s felforgassa az életét.