Part 3 // Opgave

1.2K 10 1
                                    

ISABELLA

Idag står jeg som altid op ad sengen og i kender vist min routine så den behøver jeg ikke forklarer igen. Men det her er hvad jeg tager på i skole

De første timer i skolen er dansk så jeg skal arbejde med Thor og Victoria

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

De første timer i skolen er dansk så jeg skal arbejde med Thor og Victoria.

"Skal vi komme igang med den her opgave?" spørger jeg.

"Ja" siger de i kor.

"Hvad skal vi skrive om?" spørger jeg.

"Tyskland?" spørger Thor.

"Er det ikke liiiidt tamt?" svarer jeg.

"Jo ligesom dig" siger Victoria spydigt.

Jeg rejser mig hurtigt op og skubber hende ned på gulvet, jeg skal lige til at fortsætte men Thor tager rundt om mig og trækker mig med væk.

"Hey Isa tag det roligt" siger han stille.

Jeg trækker vejret dybt og er lige ved at græde, men kæmper for at holde det inde. "Undskyld" siger jeg.

"Hvad skete der?" Thor virker nysgerrig. "Jeg har altid haft et problem med at styre mit temperament. Det var derfor jeg ikke havde så mange venner i folkeskolen" indrømmer jeg. Jeg burde nok ikke fortælle det men jeg måtte ud med det. På en måde vil jeg ikke have at Thor tænker dårligt om mig.

"Rolig nu det er sikkert glemt imorgen" siger han og trækker mig ind i et kram. Hans stærke arme rundt om mig gør at jeg føler mig tryg. Hans parfume dufter godt.

Resten af dagen gik egentlig okay. Jeg har fortalt pigerne om mit flip og de var meget forstående. Jeg var bange for at de synes jeg gik over stregen.

Jeg gik ude i skolegården men pludselig mærkede jeg en tage blidt fat i mit håndled og dreje mig rundt. Jeg stod helt op ad ham derfor valgte jeg at træde et skridt tilbage. "Skal vi ikke tage hjem til mig og lave videre på opgaven uden Victoria" sagde Thor. Han smilede selvsikkert til mig og jeg kunne ikke tyde hans blik. "Jo okay så". Vi gik i stilhed hele vejen hjem til Thor. Han stoppede så op foran et stort hus.

"Skal vi gå ind?" spørger Thor. Jeg nikker stille. Da vi træder ind smider vi vores overtøj. Vi går ud i køkkenet hvor jeg møder hans mor, Ulla. Vi hilser på hinanden og går så op på Thors værelse. Vi sidder længe og snakker og lære hinanden bedre at kende. Thor er ikke så slem som jeg troede. "Undskyld jeg spørger men hvor er din far?" siger jeg nysgerrigt. "Min far bor i Belgien, så vi ser ham ikke så tit" svarer han. Jeg nikker og så opstår der en lidt akavet stilhed. Jeg kan mærke han stirrer på mig så jeg kigger op så vi får øjenkontakt. Jeg smiler til ham. Han rykker sig tættere og sidder der et stykke tid. Stille læner han sig frem mod mig og jeg kan godt gætte hvad der skal til at ske. Hans læber rammer mine i det perfekte kys. Vores læber abejder godt sammen. Hans tunge åbner mine læber så vi snaver og sådan sidder vi indtil det går op for mig hvad jeg laver. Jeg trækker mig hurtigt, tager mine ting og går.

Jeg ligger i min seng og ser youtube. Da jeg kom hjem fra Thor lå jeg i lang tid og stenede i loftet. Men så tog jeg mig sammen og så noget yt istedet. Min mobil blingede non-stop. Jeg regnede med at beskederne var fra Thor så jeg ville ikke tjekke dem.

Jeg skulle aldrig have kysset ham

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Jeg skulle aldrig have kysset ham. Nu tror han jo at jeg kan lide ham. Jeg håber bare at det bliver glemt. Glæder mig bare endnu mere til festen på fredag.

Mit liv med CityboisМесто, где живут истории. Откройте их для себя