Part 28 // Første aften på ros

639 8 1
                                    

ISABELLA

I dag er det onsdaaaag, hvilket betyder at vi skal på Roskilde festival!! Jeg glæder mig så mega ultra monster meget. Jeg står op fra min elskede seng for at tage tøj på:

Jeg lægger lidt concealer, noget mascara og fixer så min øjenbryn så de ikke ligner skovsnegle

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jeg lægger lidt concealer, noget mascara og fixer så min øjenbryn så de ikke ligner skovsnegle.

Det er sådan okay godt vejr i dag. Jeg behøver i hvert fald ik at have jakke på. Min mor køre mig og pigerne til Roskilde lidt senere.

Der er faktisk sket noget lidt underligt. Her for er par dage siden lagde jeg jo det der mega gode billede af Thor på insta. Efter det er jeg blevet genkendt to gange på gaden. Det var gået op for mig at de var lidt kendte. Men ik så kendte at deres kærester bliver genkendt på gaden. Altså det er ik fordi jeg ik vil sige hej til dem der stopper mig. Jeg synes da bare det er lidt underligt hahah. Og så troede jeg egentlig også at folk vidste vi var sammen for det er ikke ligefrem noget vi skjuler.

Nå men altså jeg tager min nunoo skuldertaske med, hvor jeg propper nogle af de vigtigste ting i. Som for eksempel mobil, oplader, solcreme, nøgler, penge, bind osv.

Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig. Altså der er helt vildt.

"Isa vi køre nuuu!" råber min mor nede fra bryggerset. "Jeg kommer!!" råber jeg. Jeg skynder mig at tage de sko jeg skal have på, min jakke og min taske og så løber jeg nedenunder.

"Heyy kam kam" siger jeg da Kamille træder ind ad bildøren. "Hey girl" siger hun begejstret. Vi henter både Ida og Emma og kører så mod Roskilde.

Det er nu sådan 4 timer senere. Vi sidder i vores camp og drikker nogle øl. Thor og jeg sover sammen i et telt. Kamille og Lauge sover sammen. Og så sover Emma og Ida sammen. Der er selvfølgelig også nogle andre i campen, men ved ikke helt hvem der sover hvor.

Glæder mig røv meget til Dua Lipa skal spille imorgen. For hun er mega vold nice.

Vi sidder bare og snakker om alt muligt random indtil Teodor pludselig spørger om vi vil være med til hvem i dette rum. Vi bliver enige om at lege det og går så i gang.

"Hvem i dette rum har først sex på ros?" bliver der spurgt. Anthon tæller ned fra 3. Og da han når nu peger alle på Thor og jeg. Jeg rødmer lidt og griner højt. Thor og jeg kigger på hinanden og smiler. Jeg bider mig i læben.

Efter vi har leget i lidt tid kommer Kamille over og spørger om jeg vil med på toilet. Jeg nikker og rejser mig op. Der er mange i campen der er blevet ret fulde. Jeg har forsøgt at holde mig lidt tilbage på den første aften så jeg også kan holde til resten af ugen haha.

På vej tilbage fra toilettet får jeg en besked fra Thor:

På vej tilbage fra toilettet får jeg en besked fra Thor:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Tror godt han vil have der sker noget i aften haha. Altså jeg siger jo heller ikke nej. For altså har i set ham? Han er jo mega lækker.

Da vi endelig kommer tilbage til campen sidder Thor hvor han hele tiden har siddet. Jeg sætter mig oven på ham og begynder diskret at rykke lidt rundt på hans mandlige kønsdel haha. Han rejser sig pludseligt op og jeg bliver helt forskrækket, men så tager han fat i mit håndled og trækker mig ind i vores telt. Han har boner. Han lægger mig ned og begynder at kysse mig. Vi snaver i noget tid indtil han begynder at kysse mig ned ad halsen og videre ned ad maven. Et lille støn forlader min mund af hans berøring. Han hiver langsomt mine bukser af og ja så fører det ene til det andet. I kan vist godt gætte jer til hvad der skete den første aften på rossen haha.

Mit liv med CityboisDonde viven las historias. Descúbrelo ahora