THOR
Jeg vågner stille og ser at Isa ligger ved siden af mig. Jeg smiler. Hun er så sød, jeg er glad for at have mødt hende. "Godmorgen" siger jeg. Hun rykker lidt på sig. "Godmorgen" svare hun. Hun vender sig så vi ligger og kigger på hinanden.
ISABELLA
Jeg vågner af Thors hæse morgenstemme: "Godmorgen". "Godmorgen" siger jeg så og vender mig om. Jeg ved ikke hvad det er men han er bare så attraktiv. Tror jeg er liidt forelsket i ham. Ved godt det ret hurtigt men er bare så sød ved mig. Vi ligger og har øjenkontakt i lidt tid indtil jeg ser flovt ned. Han tager to fingre under min hage og løfter mit hoved op. Jeg smiler og læner mig ind mod Thor. Han smiler igen og så rammer vores læber. Igen arbejder vores læber perfekt sammen og jeg nyder det fuldt ud. Vi udvikler det til et snav. Jeg ligger mig op på Thor med et ben på hver side af hans mave. Jeg bevæger mig i takt til kysset. Pludselig høre jeg døren åbne så jeg skynder mig at hoppe væk fra Thor. Krista og Karl, Thors søskende, står overrasket og kigger på os. "Vi ville bare sige at der var morgenmad" siger Krista inden de skynder sig ud af døren igen. Jeg rødmer. Thor ligger med en pude for hans sted og så kan jeg ligesom godt regne ud hvad der er sket. Han har fået boner. Af mig?! Ahahahah. Jeg griner sødt af ham og hopper så hen over sengen for at give ham et hurtigt kys. Jeg tager nederdel på og propper Thors trøje ned i den. Så jeg ser nogenlunde præsentabel ud. Efter lidt tid rejser Thor sig fra sengen. "Det er ik sjovt" siger han flovt. Jeg går over mod ham og griner kort. "Jo lidt" siger jeg så. Jeg giver ham et kram og kigger op på ham. Da jeg stiller mig på tæer for at nå op til hans læber skubber han mig kærligt væk og siger: "Nu skal du ik komme for godt i gang igen". Jeg rækker sødt tunge og lægger mig i hans seng. Han ruller øjne og går så ud på toilettet. Jeg går ned til Ulla for at spørge om der er noget jeg kan hjælpe med. Altså kan godt mærke at jeg drak lidt igår. "Jeg er glad for Thor har mødt dig, han har virket gladere de sidste par dage. Og nu ved jeg så hvorfor" siger Ulla. "Tak jeg er også glad for at have mødt ham" svarer jeg ærligt. Jeg smiler for mig selv. Under morgenmaden kan jeg se at Krista og Karl sender os nogle sjove blikke. "Moar vidste du at Thor og Isabella er kærester?" spørger Karl pludselig. Jeg stivner fulstændig og sender Thor et fuck-blik. "Øhm vi er ikke kærester" skynder jeg mig at sige. "Hvorfor kyssede i så?" spørger han. "Det gjorde vi da ikke" siger Thor. "Så siger vi det" siger Krista. Ulla ser bare forvirret på os alle 4. Thor og jeg skynder os at spise færdig og går så op på hans værelse igen. Jeg skriver hurtigt til Kamille.
"Jeg skal nok også se at komme hjem" siger jeg til Thor. Han nikker bare. Jeg skal til at tage trøjen af. Men Thor kommer mig i forkøbet: "Bare behold den". Jeg går nedenunder og siger farvel til Ulla, Krista og Karl. Så går jeg ud og tager overtøj på. Han dølger mig lige ud foran.
"Vi har jo ik kendt hinanden så længe" siger thor "men jeg kan sådan virkelig godt lide dig Isa. Så kunne du ik tænke dig at være min kæreste? Jeg håbede på at du ville give det en chance. Du behøver ikke at bestemme dig lige—". Jeg afbryder ham ved at trække ham ind i et kys. Jeg tager mine hænder om til hans nakke mens hans bevæger sig ned på min røv. Det udvikler sig til et snav, men til sidst trækker jeg mig. "Det tager jeg som et ja" siger han. Jeg smiler stort. Omg, omg, omg det skete bare ikke det der!
På vejen hjem kan jeg ikke komme mig over hvor glad jeg er ahahahah. Thor er god for mig.
YOU ARE READING
Mit liv med Citybois
FanfictionIsabella Andersen er en helt normal 17-årig pige. Hun har sine dejlige forældre og søskende. På sit nye gymnasie møder hun både nogle nye veninder men også en helt bestemt dreng. Nemlig Thor Farlov fra Citybois. Hvordan mon det kommer til at gå? Vil...