ISABELLA
I dag skal jeg sige farvel til alle på ros. Jeg skal til Maldiverne i morgen sammen med min fam og jeg glæder mig utrolig meget! Desværre er jeg ikke med på de sidste to dage til ros, men det er okay.
Jeg går ud af teltet efter at have taget makeup og tøj på
Thor ligger stadig og sover. Jeg begynder at gå mod en bod hvor man kan købe morgenmad. Jeg har de vildeste tømmermænd fra i går så jeg tog en treo og en Panodil ligeså snart jeg stod op.
Da jeg kommer tilbage sidder de fleste udenfor inklusiv Thor. Jeg modtager en besked fra min mut:
"Jeg skal til at gå nu" siger jeg til pigerne. De rejser dig alle op og giver mig et kram. Inden Kamille går hen til Lauge siger hun: "Jeg er så ked af du ik kan være med til sidst, men nyd din ferie - glæder mig til the usa". Jeg kysser hende venskabligt på kinden og smiler til hende.
Så går jeg hen til Thor. "Jeg går nu her" siger jeg og laver et ked-af-det ansigt. "Jeg hjælper med at bære dine ting hen til indgangen" siger han og smiler. Jeg nikker.
Da vi når til indgangen sætter Thor mine ting og giver mig et virkelig rart kram. Så trækker han sig og lægger sine læber på mine. Vi trækker os fra kysset og krammer igen. "Jeg kommer til at savne dig" hvisker han. "I lige måde, men jeg er tilbage før du ved det" siger jeg. Vi trækker os og kigger hinanden i øjenene. Jeg smiler kort. Jeg tager mine ting op og vender mig om, men så kigger jeh mod Thor igen, giver ham et kort kys og fortsætter så med at gå.
"Hej mooor" siger jeg og sætter mig ind i bilen. Hun kysser mig på kinden og begynder så at køre. Hele vejen hjem sidder vi bare og jammer til alt muligt musik. Det er virkelig rart lige at få lidt tid alene med min mut.
Derhjemme pakker jeg til Maldiverne. Vi skal flyve sådan kl 11 i morgen tidlig. Så vi kører hjemmefra cirka 9 tror jeg. Jeg glæder mig sindsyg meget. Vi skal bo i sådan en hytte:
Det nederste billede er den hytte vi har booket. Jeg kan ikke vente med at bo der. Jeg har virkelig plaget om det siden jeg var maybe 10.
Nå men resten af aftenen pakker jeg det sidste, ser en masse Netflix, prøver bikinier, lægger tøj frem til flyturen, laver ansigtsmasker og hører musik. Så er jeg vist også klar til ferie nu.
ESTÁS LEYENDO
Mit liv med Citybois
FanficIsabella Andersen er en helt normal 17-årig pige. Hun har sine dejlige forældre og søskende. På sit nye gymnasie møder hun både nogle nye veninder men også en helt bestemt dreng. Nemlig Thor Farlov fra Citybois. Hvordan mon det kommer til at gå? Vil...