Part 26 // Ny kæreste

601 5 0
                                    


ISABELLA

Vi er sådan cirka en uge inde i sommerferien. Det er sådan at i ferier holder jeg aldrig styr på datoer eller tidspunkter. Jeg gør bare tingene når jeg føler for det. Og spiser når jeg er sulten.

I hvert fald er klokken 20.57 og jeg sidder i min seng og ser pretty little liars. Det er virkelig den bedste serie. Det er både mega spændende og cute og grineren og alt muligt andet. Thor og jeg har været sammen basically hver dag siden vi fik sommerferie. Undtagen den dag hvor jeg var sammen med pigerne.

På onsdag skal jeg på ros og jeg glæder mig som en sindsyg! Thor, Anthon (har btw tilgivet ham efter alt det der er sket), Munke, Marie, Lauge, Ida, Emma og Kamille skal have en i lejr sammen eller hvad man nu siger.

Det banker på min dør. "Kom iiiiiind!" råber jeg. Augusta åbner ivrigt døren. "Der er noget jeg meget gerne vil sige" siger hun spændt og holder en pause. "Jaer hva så?" svarer jeg. "Jeg har fået en ny kæreste". Der er stille et meget kort stykke tid. "Ja altså ik en ny kæreste, men bare en kæreste" fortsætter hun og smågriner. Der går op for mig hvad hun lige har sagt. Jeg springer op af sengen: "ihhhhhhh - endeliiiiig" synger jeg. Jeg river hende op ad sengen giver hende den største krammer. "Tillyyykkeeeeee" synger jeg videre. Hun griner af mig og sætter noget musik på som vi begynder at fyre den af til.

• ~ • ~ •

Jeg vågner næste dag af ringeklokken. "Arrggh" mumler jeg irriteret. Jeg er alene hjemme så jeg bliver ligesom nødt til at åbne. Jeg løber ned i mit nattøj:

Ude foran døren står Thooooar

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ude foran døren står Thooooar. Jeg giver ham et stort kram og et kys. "Heeeeeeeej thooooooaar" siger jeg begejstret. "Hey babe, tænkte jeg lige ville hjælpe med at pakke til Roskilde" siger han sødt. Jeg nikker og trækker ham med ovenpå.

I en halvanden time har vi ligget og set en eller anden film som ingen af os rigtig har fulgt med i. Vi har kysset og nusset hahah. Tog btw ogs det er fkn pæne billede af Thor, som jeg har lagt på insta.

 Tog btw ogs det er fkn pæne billede af Thor, som jeg har lagt på insta

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

(Og ja ved godt det er lort redigeret. Men altså i ved hvad jeg vil med billedet haha)

isabella.andersen: min 💋

Jeg sidder pt overskrævs på Thor. Vi snakker om hvor meget vi glæder ogs til ros. "Vi sover bare sammen i mit telt ikke også?" spørger han mig og giver mig et smørret blik. "Altså jeg tænkte faktisk at vi skulle sove alene i hver sit telt" siger jeg for sjov selvfølgelig. "Ha ha ha" griner han falskt. Uden jeg er klar på det vender han ogs rundt så han sidder øverst.

Han starter med at kysse mig på munden og så fortsætter han ned langs min hals. Han rammer mit soft spot, så jeg stønner lavt. Han suger og giver mig et lille sugemærke, heldigvis er det så langt nede på halsen, at jeg nemt kan gemme det;) Han fortsætter med at kysse mig lidt indtil jeg vender ogs om igen så jeg ligger øverst. Jeg lyner hans bukser op og giver ham så et hurtigt kys. Lige så stille begynder jeg bare at gå i gang. Thor stønner først lavt. Men det bliver så højere efterhånden haha.

• ~ • ~ •

Jeg har lige proppet det sidste i min den taske som jeg skal have med på Roskilde. Thor har selvfølgelig hjulpet mig, men kan tog hjem for cirka et kvarter siden.

Nu vil jeg lave noget aftensmad til min fam sammen med Freeeedeeeee. Vi skal lave spaghetti kødsovs så det er ikke fordi, at det er det mest besværlige i hele verden. Vi står i lang tid og hygger med maden og drikker nogle mokai. Jaja i hørte rigtig. Min lillebror har sgu fået lov til at få en mokai haha. Ej nu er han ogs snart 15 så han er sikkert begyndt at drikke uden mine forældre egentlig ved det.

Men imorgen skal jeg være sammen med pigerne, hvilket jeg glæder mig virkelig meget til:)

Mit liv med CityboisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang