Part 32 // Problemer i paradis

401 8 2
                                    

ISABELLA

I dag vågnede jeg med den dejligste følelse i kroppen. Det var den perfekte dag hvor jeg skulle hygge mig med min fam lige indtil den blev fuldstændig ødelagt. Den endte ud i at jeg nu ligger og stortuder i min seng.

Det er fjerde dag på Maldiverne og vi skal hjem om sådan 2,5 dag. Jeg facetimede med Kamille for en halv times tid siden. Hun fortalte mig det eneste som jeg ikke ville høre.

Ordene bliver ved med at køre rundt i mit hoved om og om igen:

"Vi var til den her fest den anden dag.. og jeg så Emma og Thor kysse.."

Jeg elsker Kamille for at fortælle det til mig i stedet for at jeg skulle gå uvidende rundt. Hun havde selvfølgelig sagt flere gange at hun var så ked af det.

Min mobil begynder at ringe.. det er Thor. Jeg ignorer den. Jeg tror ikke han ved at jeg ved det.

Mikkel kommer ind ad døren. "Hva så? Man kan hører dig græde ude fra gangen - er du okay?" spørger han. Jeg tørrer nogle tårer væk fra min kind. "Nej ik rigtig - du ved problemer i paradis" siger jeg og griner lidt selvom jeg slet ikke synes det er sjovt.

Mikkel kommer hen til min seng og krammer mig. Jeg begynder igen at græde. Lidt efter kommer frede og Augusta også og krammer mig. Jeg elsker mine søskende.

"Vi i gøre mig en tjeneste og lade være med at sige noget til mor og far?" spørger jeg efter lidt tid. De nikker alle og bliver ved med at kramme mig.

Vi har ligget og set en film og hygget da Frede spørger om vi ikke vil med ud og bade.

Jeg tager bikini på og går ud til de andre som allerede er ude ved terrassen ish.

Jeg vil ikke lade Thor og Emmas idiotiske handling gå ud over min ferie så jeg tager mig af det når jeg kommer hjem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jeg vil ikke lade Thor og Emmas idiotiske handling gå ud over min ferie så jeg tager mig af det når jeg kommer hjem. I mellem tiden vil jeg bare skabe minder med min familie.

Mit liv med CityboisDonde viven las historias. Descúbrelo ahora