ISABELLA
Idag er det mandag! Magter jeg mandag? Nej det tror jeg vist ik lige. Jeg står op og spiser morgenmad, børster tænder, lægger noget concealer lidt mascara og fixer mine eyebrows. Bagefter tager jeg tøj på. Det er ret koldt i dag så jeg tager dette på:
Jeg har lidt tid inden jeg skal gå i skole så jeg vælger bare at ligge mig og kigge på at kigge på min mobil. Jeg ligger lige et billede på insta af mig og kamille.
(Ikke sådan Kamille ser ud, men ja)
Love u ho9
Likes: 1.128
Kommentarer: 5Kamille.8328: elsker ogs dig!
Thorfarlov: elsker dig altså ogs
Isabellaandersen: 💕 @kamille.8328
Isabellaandersen: @thorfarlov ❤️👫
Mikkel kommer og smider sig på min seng. "Skal jeg køre dig til skole?" spørger han. "Jaaaaaaaa kører Augusta og frede også med?" siger jeg hurtigt. "Jeps vi kører om 10 min" siger han så og går ud af døren.
Efter 5 min mere på min seng ringer min mobil. Jeg tager den op og ser at det er min mut.
I - Isabella / M - Mor
I - Hej mut, hvad så?
M - Jeg er rigtig ked af det men jeg ville lige sige at far og jeg skal til Norge i noget tid, så i skal være alene til næste mandag.
I - Jamen øhh okay..
M - Jeg skal nok overfører penge til Mikkel til mad. Du må gerne holde en fest fredag eller lørdag, hvis du kan finde en aftale til Augusta og Frederik så de ikke er hjemme.
I - Tak mor, jeg skal nok sige det videre til de andre. Elsker dig!
M - Elsker også dig
Også slutter opkaldet.
I bilen på vej til skole fortæller mine søskende hvad jeg fik at vide i telefonen. "Altså jeg skal alligevel hjem til Anne så jeg er ik hjemme" siger Augusta hurtigt. "Du kan godt holde fest så for jeg er heller ikke hjemme" siger Frede. "Hvorfor?" spørger jeg. Jeg har en lille mistanke ahaha. Efter en kort pause siger han: "jeg skal bare hjem til Thea". Jeg vidste det! "Super så holder jeg fest. Mikkel du må selv bestemme om du vil med eller ej".
Da jeg kommer ind er der nærmest ingen på gangen. Jeg begynder at gå mod mit skab. Men opdager så at der står en masse mennesker i en klump og kigger på et eller andet. Jeg maser mig ind til midten og går let i panik da jeg ser...
YOU ARE READING
Mit liv med Citybois
FanfictionIsabella Andersen er en helt normal 17-årig pige. Hun har sine dejlige forældre og søskende. På sit nye gymnasie møder hun både nogle nye veninder men også en helt bestemt dreng. Nemlig Thor Farlov fra Citybois. Hvordan mon det kommer til at gå? Vil...