ISABELLA
Næste morgen vågner jeg op ved siden af Thor. Jeg smiler og rejser mig op fra sengen for at tage tøj på. Jeg sov i trusser og en af Thors trøjer. Da jeg er ved at tage hans trøje af for at tage bh på vågner Thor. Han kigger på mig med et lusket smil på læben. "Hvad er der?" siger jeg. "Du ser bare dejlig ud" siger han. Jeg kan mærke varmen stige i mine kinder. Jeg går hen for at give ham et hurtigt kys men han hiver mig ned i sengen så jeg ligger hos ham. "Tak for igår" siger han. Årgh jeg hader sådan nogle situationer jeg aner aldrig hvad jeg skal svare. Jeg bliver mega genert. Han kysser mig bare igen. Jeg rejser mig for at skifte. "Thor vil du ikke lige kigge væk?" siger jeg. "Det er ikke noget som jeg ikke har set før" svarer han. Jeg vender mig bare om så han kun kan se min ryg. Jeg tager tøj på og vender mig om igen. "Thor du skal op nu, vi skal i skole" siger jeg. "Men jeg vil ikke" brokker han sig. "Det skal du. Der er kun 4 dage tilbage til sommerferie. Kom så". Han rejser sig og tager tøj på.
"Kan vi ikke lige køre hjem til mig så jeg kan skifte inden skole?" spørger jeg. "Jo selv skal vi så ikke bare køre om 5?" siger Thor. "Jo". Vi har spist og jeg har lånt en tandbørste så jeg kunne børste tænder.
Derhjemme ligger jeg lige det sædvanlige makeup og tager tøj på.
Skoledagen er igen ret nem og vi får tidligt fri. Jeg har aftalt med Kamille at vi skal hjem til hende.
Da vi er hjemme ved Kamille finder vi en flaske champagne og skærer en masse frugt. Vi sætter musik på og så begynder vi bare at snakke om alt muligt.
"Hvordan går det med dig og Lauge?" spørger jeg. "Det går rigtig godt. Jeg mødte hans familie her den anden dag og de var bare søde" siger hun helt lykkelig. "Jeg er så glad på dine vegne" siger jeg. "Tak søde, hvordan går det med Thor. Er det blevet bedre?" spørger hun. "Ja heldigvis. Jeg har tilgivet ham og vi sov sammen i nat" siger jeg. "Ej hvor godt!" udbryder hun. Jeg griner og vi snakker videre.
🍇🐡🌸
YOU ARE READING
Mit liv med Citybois
FanfictionIsabella Andersen er en helt normal 17-årig pige. Hun har sine dejlige forældre og søskende. På sit nye gymnasie møder hun både nogle nye veninder men også en helt bestemt dreng. Nemlig Thor Farlov fra Citybois. Hvordan mon det kommer til at gå? Vil...