ISABELLA
Jeg er mega fuld og træt. Jeg finder Kamille for at sige til hende at jeg tager hjem. På vej ud støder jeg på Thor. "Vil du ik følge mig hjem?" spørger jeg. "Jo self". Jeg tager min jakke og går ud fra huset. Da vi kommer hjem til mig spørger jeg om Thor ikke vil blive og sove. Og det vil han heldigvis gerne.
Næste morgen vågner jeg med de værste tømmermænd. Thor ligger ved siden af mig. Jeg tager min mobil og sender streak og svare på alle mine snaps.
Efter en halv time vågner Thor. "Hold kæft det var en syg fest igår" siger han og smiler. "Ja det var det". Jeg rejser mig for at tage noget andet tøj på altså sådan hyggetøj. "Du må ikke gå" siger Thor. "Jeg skal bare skifte tøj" siger jeg. Han nikker og rækker ud efter hans mobil.
Jeg ligger mig i sengen igen. "Vil du ikke med på ros i år?" spørger Thor. "Jo det vil jeg da skal bare lige snakke med min forældre". "Helt ok altså Kamille, Emma og Ida kan jo bare komme med" siger han. Jeg nikker og putter mig ind til ham.
Klokken er 16 og Thor er taget hjem. Lige nu er jeg hjemme med min mut, far og Augusta. Mikkel og Frede er nok hjemme om et kvarter eller sådan noget de skulle jo have det nyeste FIFA.
"Skal vi ikke allesammen se en film når drengene kommer hjem?" spørger jeg min fam. "Jo god ide, Isa. Hvis du laver popcorn sammen med Augusta så finder jeg noget at drikke" siger min mor. Augusta og jeg brænder de første popcorn på og er lige ved at sætte ild til huset. Så vi bytter opgave med mor. 20 minutter efter sidder vi alle på sofaen og er i gang med at se deadpool. Den er seri genial den film ahahah.
Det er mega fedt bare at hygge med hele familen uden nogle andre.
Da filmen er færdig går alle mine søskende op på deres værelser men jeg bliver lige nede for at snakke med min forældre.
"Mooaar og faaar? Jeg tænkte om jeg ikke måtte komme med på Roskilde festival i år?" jeg spørger så bedende som jeg kan og laver mine bedste hundeøjne.
"Argh jeg ved nu ikke helt skat" siger min far efter et stykke tid. "Kom nuuuu! Thor er der til at passe på mig og jeg vil hele tiden være sammen med enten Kamille, Emma eller Ida. Og jeg vil virkelig gerne" siger jeg overbevisende.
Mor og far taler gennem blikke som jeg overhovedet ikke forstår. Efter lang ventetid siger mor: "Okay så. Men du skal skrive hver dag så jeg ved hvordan du har det".
Jeg nikker ivrigt og giver dem begge et stort kram. Det skal nok blive en god sommer:)
ESTÁS LEYENDO
Mit liv med Citybois
FanficIsabella Andersen er en helt normal 17-årig pige. Hun har sine dejlige forældre og søskende. På sit nye gymnasie møder hun både nogle nye veninder men også en helt bestemt dreng. Nemlig Thor Farlov fra Citybois. Hvordan mon det kommer til at gå? Vil...