ISABELLA
Det er et par dage siden jeg sov hos Thor. I dag skal jeg først i skole og så skal jeg hjem til Ida sammen med de andre piger og hygge.
Jeg står op og gør mig klar. I ved tager tøj på, spiser, børster tænder, lægger makeup og alt det der.
I skolen skal vi desværre arbejde videre i dansk. Thor og jeg laver nærmest det hele. Altså jeg gider ikke engang se på Victoria. Jeg tror ik i har fået en beskrivelse af hende endnu: hun går i alt for korte nederdele og toppe for at få drengenes opmærksomhed. Hun har lange pink negle og blond hår med extensions og så har hun nærmest hele Matas i hovedet. Hun er præcis ligesom de divaer i sådan nogle kliché fan fiktions. Og jeg kan ik fordrage hende.
Da timen er færdig går jeg til frokost og mødes med pigerne i kantinen. Pigerne og jeg sidder ved et bord og drengene (Thor, Anthon, Lauge, Munke, Theodor og Maxi) ved et andet for der var ikke plads til os allesammen ved et.
"Såe hvad lavede dig og Lauge egentlig den anden dag da i tog hjem sammen?" spørger Emma nysgerrigt. "Ja vi vil vide det" griner jeg. "Altsååå vi tog hjem til ham og så lå vi bare og kyssede lidt i hans seng" siger hun uskyldigt. Vi kigger alle på hende. "Det var det eneste" siger hun og fniser.
Da skolen er færdig tager vi alle hjem til Ida. Hendes forældre er simpelhent de sødeste. Vi træder ind ad døren og tager vores sko og jakke af. Vi går op på hendes værelse og begynder bare at tøse snakke. Lidt senere kommer hendes mor ind med nogle mokai, noget frugt og noget chokolade.
Vi har snakket og set Netflix i lang tid og klokken er mange så jeg skriver lige til mine forældre at jeg sover hos Ida. Derefter tjekker jeg instagram hvor jeg går helt i chok over et billede som jeg ikke kan undgå at se. Det er Victoria that bitch der har lagt et billede op af Thor og hende der kysser. Jeg bryder helt sammen og pigerne får vist et chok men skynder sig så hen at trøste mig. "Hvad er der sket?" spørger Kamille. Jeg viser hende billedet. "Ohh" siger hun efter er stykke tid og så begynder hun at kramme mig igen. "Hey -" siger Emma pludseligt. "- der står hvor de er, skal vi ikke tage derhen ?". Jeg kigger op på hende og nikker.
Da vi ankommer til lokationen (ahahah) løber jeg hurtigt ind. Jeg spotter hurtigt Thor og går direkte mod ham. Han får også hurtigt øjet på mig. "Hey is-" han når ikke at sige mere før jeg skubber hårdt til hans skulder. "Jeg forstår virkelig hvordan du kunne gøre det mod mig" siger jeg med gråd i stemmen. "Gøre hvad?" spørger han forvirret. "Åh lad nu vær med at spille dum" siger jeg og viser ham billedet fra instagram. Han stirrer på det i lang tid før han endelig siger noget. "Isa, vil du ik nok lade mig forklare?" spørger han stille. Det ligner han er ved at græde. Jeg tænker længe over det før jeg svarer...
Yaay nyt afsnit! Har lige 1 spørgsmål:
Synes i Anthon skal ind i historien?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mit liv med Citybois
FanficIsabella Andersen er en helt normal 17-årig pige. Hun har sine dejlige forældre og søskende. På sit nye gymnasie møder hun både nogle nye veninder men også en helt bestemt dreng. Nemlig Thor Farlov fra Citybois. Hvordan mon det kommer til at gå? Vil...