Druhý den

22 0 2
                                    

Kolem 6:00 jsem slyšela ten nejotravňejší zvuk. Byl to zvuk mého budíku. Po 5 minutách jsem se vyhrabala z postele. Aspoň jsem myslela že po 5 minutách uběhlo půl hodiny rychle jsem na sebe hodila nake oblečení co jsem našla ve skříni a utíkala jsem do koupelny. Konečně jsem vyběhla s věcmi z domu a šla jsem na autobus. Jen co jsem přišla tak už jel. Když jsem se jen tak z nudy rozhlédla po autobuse tak jsem uviděla kluka z mé třídy. Byl to zrovna ten kluk co sedí vedle mě. Když jsem přišla do třídy hodila jsem věci na stůl a šla na poslední 6 minut na chodbu  než zazvoní. Stála jsem u okna a koukala do blba. Najednou se někdo objevil vedle mě. Slušně jsem řekla ˝ahoj˝ hluboký hlas odpověděl “ čus” když jsem se na něj podívala nestihla jsem nic říct protože v tu ránu zazvonilo. Hodina Dějepisu byla hrozně nudná do ty chvíle než mi ten kluk co seděl vedle mě dal lísteček. Stalo v něm "ahoj já jsem David jemi 18 viděli jsme se v autobuse.. Hele myslím že by z nás mohli být kamarádi co myslíš?"  byla jsem trochu zaskočena ale odpověděla jsem skoro hned "ahoj já jsem Naty je mi 16 jojo viděla jsem tě v buse jo ráda bych tu měla našeho kamaráda nikdo se tu semnou zatím nebaví" zbytek hodiny jsme si pořád dopisováli a takhle to bylo každou hodinu po konci školy jsme šli dobu on mě jako gentleman doprovodil a řekli jsme si že zítra na sebe počkáme na busu. Celej večer jsem ho měla v hlavě.

Nešťastná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat