Khayalan

423 20 0
                                    

  "Mama, Almas rindu sangat dekat mama."

  "Mama lagi rindu Almas. Mama tidur tak ada siapa nak peluk." Sengaja aku pancing Almas mengunakan suara sedih.

  "Almas tak suka jalan dengan granpa dan grandma they're walking to slow." Bebel Almas mengundang tawa aku. Ahh rindu sungguh aku dengan bidadari kecil ini.

  "Mama jangan nangis tau. Lusa Almas balik. Tadi grandpa dan grandma belikan mama ole-ole. Hmm Almas pun tak tahu ole-ole tu apa. Grandpa dengan grandma cakap ole-ole so Almas pun cakaplah ole-ole." Bermula dengan pujukkan berakhir dengan kehairanan yang mendalam tentang makna ole-ole.

Ah bahagianya aku dikurniakan permata dari syurga ini. Abang, tenang di sana. Semuanya telah menjadi seperti yang kita impikan. Princess berharap abang ada di sini tapi D tahu yang abang lihat dari sana. Moga kita akan bersama kelak. InsyaAllah.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    TAMAT. Sorry guys its the end. Short story. Yeah i know. Well im gonna write a new book which is in english and im not start anything yet. Actually i end this book because i've been so busy and u know spm just around the corner. I need to prepare. I love you guys. Im sorry for this things. thank you for reading and follow me. Readers terima kasih sangat2 okey sbb sudi membaca and thank you juga untuk yang bagi dorongan. Sebenarnya masa sara terdetik tulis cerita ni sara x jangka yang akan ada orang yang baca sebab sara xda bakat dlm menulis cerita and so far khayalan dah ada lebih kurang 2K yang membaca. Terima kasih sangat. Selamat bercuti dan semoga kalian di rahmati dan diberkati. Moga berjumpa lagi kesayangan!!

    xoxo, sara

KhayalanWhere stories live. Discover now