14 თავი

205 17 0
                                    

დილით ვაუ და ჩემით გამეღვიძა. როგორ მოხდა იკა არ შემოსულა. ჰმმ...რამდენიმე ვარიანტია: 1) ან რაღაც სასწაულმა აფიქრებინა ძილი ვაცადოთო; 2) ან დაავიწყდა რაც შეუძლებელია; და 3)შემოვიდა მაგრამ ჩემი სიფათის დანახვაზე შეეშინდა და ისევ უკან გაბრუნდა. მაშინ სავარაუდოდ ვინმეს გამოგზავნის ჩემს ასაგდებად, მაგრამ რატომ არავინ ჩანს? მხრები ავიჩეჩე და სააბაზანოში შევედი. 6-ის 20 წუთია. ექვს საათზე ფრენა გვაქვს. სააბაზანოში მოწესრიგების შემდეგ ტყავის შარვალი, თეთრი გრძელი მაიკა წინ შარვალში ოდნავ ჩავიტანიე და ასევე ტყავის კურტკა ჩავიცვი, ბოტასები და სასტუმროს ჰოლში ჩავედი. აქ არ იყვნენ ამიტომ სასადილოში გავედი. ყველა იქ იყო შუგას გარდა. რაღაცაზე იცინოდნენ და ასპროცენტიანი ვიცი ჩემზე. ეს იმით ვივარაუდე, რომ თეთე მალე პამიდორს გადააჭარბებს და ტომატსაც. მათთან მივედი რაც შეიძლება მკაცრი სახით.

-აქ რა ხდება?-ყველა გაჩუმდა და ჩემს სახეზე ისეთი როჟები დაკერეს სიცილი ძლივს შევიკავე.

-აააააამ...

-კითხვა გავიმეორო? რაზე ღადაობთ, რომ თეჰიონა მალე ბუჰუს დაიძახებს ისეთი წითელია.-ხელებით ბომბის აფეთქება განვასახიერე და დოინჯ შემორტყმული მათ მივაჩერდი.

-ხო იცი მიკიბ-მოკიბვა არ მიყვარს პირდაპირ მოგახლი.-თამამად დაიწყო იკამ.-წუხელ დავინახე შენ და თეთე სათამაშო ოთახში რო ერთობოდით.

-ეგ კაი ხელი არ შეგიშალათ, მარა ეხლა ყვებოდა მაგაზე და თეჰიონს დავაცდენინეთ, რომ გაკოცა ხო და მაგაზე ვკაიფობდით რაა.-დაამთავრა მარიმ.

მე კი სახეზე ალმური მომედო. ამაზე ჩემი ჩათვლით ყველას ხარხარი აგვიტყდა.

-ჩემი ძილისგუდა და შენი ძილისგუდა სადაა.-იკას მივუბრუნდი.

ახლა მას მოედო ალმური ,,შენი ძილისგუდაზე" და ჩვენ ხარხარი. ჰობის წყალი გადაცდა.

-ძინავს ვაჟბატონს ჯერ ადრეა და არ დგება.

-მერე?

ცხოვრება მსოფლიო ვარსკვლავებს შორის (დასრულებული)Where stories live. Discover now