🌸Г.т.Л (Гледната точка на Лиса )
Майка ми : Лиса преместихме те в друга гимназия ! Решено е ! Няма да се виждаш повече с Техюнг ! - цялото ни семейство се беше събрало в хола ..
Аз : Какво си мислите ? Че с него ще се разделим !? Така ли ? Не ! Няма как Да стане ! АЗ ГО ОБИЧАМ ! - майка ми дойде към мен и ми удари шамар . Не казах нищо просто излязох от стаята и си отидох в моята ... Звъннах на Ви за да му разкажа , но той не ми вдигна ....👸🏼Г.т.А (Гледната точка на Айрин )
Прибрах се и писах на Ви . Дано ми отговори !
Аз : Здравей как си ? - въпреки , че знам че е с Лиса ... няма да спра да се надявам ... Много го искам това момче ...... изчаках някъде 4,5 минути и той ми писа!!!
Ви : Долу-Горе ти ?
Аз : Защо така ? Добре съм ..
Ви : Еми имам много проблеми с родителите ми ... Радвам се 😄
Аз : 😄-реших да не му досаждам повече ...
оставих телефона и започнах Да си пиша домашното . След това си поговорих малко с Йери ...💓💓💋Г.т.М (Гледната точка на Момо )
След училище трябваше да изляза с Джаксън ! Най- накрая ! Кофти ми е само , че не могат да си поговоря с Чуий .... Нищо ще ѝ разкажа утре ! Облякох се така :Той щеше да дойде да ме вземе след 20 минути . Гримираха се и бях готова . Слушах музика докато го Чаках ....
✨Г.т.С (Гледната точка На Сана )
Докато с майка ми пазарувахме , някой блъсна количката си в нашата . Видях че е момче . Беше адски грубо . Той дори не забеляза . Гледаше си надолу в телефона . Побутнах го .
Аз : Хей ! Внимавай повече ... - казах раздразнено ...
Той : Ти пък коя си ...- погледна ме . Веднага след това се опули ...- ааа Сана нали ? - кимнах . Подаде си ръката и аз я стиснах . - Марк приятно ми е .
Аз : Знаеш името ми ... Другия път внимавай повече - казах като се засмях и тръгнах към касите .... това момче е толкова забавно всеки път ми оправя настроението .. В един клас сме от началото на тази година и не си мислех че ме е запомнил ... Радвам се че е така !
YOU ARE READING
✨In The Name Of Gucci ✨
FanfictionВи е момче от богато семейство . Живял много дълго време сам , той не знае на какво е способен , той направо прави глупости без да мисли , не му пука за нищо . Иска просто да нарани човека който някога го е изоставил ... Това е просто и ясно . Момче...