,, ahoj Jessi už je ti líp? " zaslechla jsem hlas který znám tak dobře, hlas moji nejlepší kamarádky. Otevřela jsem jsem oči a trošku jsem zachraptěla ,, ahoj Sarah a jo už je to lepší" mrkla jsem ,, uff už jsem se bála, protože jses uhodila pořádně o kachličky" ,, jaké kachličky a vlastně kde to jsem? " ,, noo když jsi zjistila že tvoje mamka zkončila na sále tak jsi sebou švihla o zem" jakmile to dořekla tak jsem se pořádně podívala po pokoji kde jsem teď byla a vzpomněla si co se vlastně včera stalo.
Když jsme dojeli do nemocnice tak se taťka hned zeptal recepční ,, dobrý den chtěly bychom se zeptat kde leží Isabella Black, Vanesa Black a Andrea Smith? " přitom se mu třepal hlas šlo to hodně poznat. ,, aha ano ty z dnešní nehody tak ty leží společně na pokoji 221 ale zdá se mi že paní Andrea Smith je na operačním sále" hned jak to dořekla tak se mi podložky nohy a během pár sekund jsem vydělá jenom tmu.
A po tomhle si už nic nepamatuju protože jsem asi už od té doby ležela celou tu dobu tady.
Po krátkém vzpomínání jsem se hned vrátila do reality a odpověděla Sarah ,, aha, tak pro to si už od té doby co jsem spadla na zem nic nepamatuju " chtěla jsem se zasmát ale nešlo to strašně mě všechno bolelo. ,, víš jak jsem se o tebe bála když jsem tě vyděla ležet najednou na zemi s otlučenou hlavou okolo které byla krev?! " chtěla jsem něco říct ale zkončila mi do řeči ,, když jsem tě vyděla jak tak ležíš bezmocně na té zemi tak jsem málem omdlela!? Víš jaký to byl hrozný pohled?! A navíc víš jak jsem se mohla cítit, vždyť mi v tu chvíli ležela mamka ze sestrou na nějakém pokoji a ještě ty jsis musela něco udělat málem jsem z vás všech dostala mrtvici! ,, jakmile Sarah dopověděla svůj dlouhý monolok tak jsem měla konečně šanci říct aj něco já ,, Sarah já za to nemůžu prostě se mi trošku zatočila hlava když nám ta recepční řekla že je moje mamka na operačním sále a navíc o ten stůl jsem se bouchla omilem prostě mi stal v cestě" udělala jsem na ni psí oči abych ji odměkčila. Aby nebyla na mě naštvaná. ,, fajn chápu tě to by se mi taky asi stalo kdybych byla ve stejné situaci jako ty, promiň že jsem na tebe trošku vyjela" udělala na mě smutný kukuč a já jí hned odpustila ,, oki to nevadí ale teď by mě zajímalo jak to je s mojí mamkou, tvojí sestrou a tvojí mamkou" podívala jsem se na ni a ona mi hned odpověděla ,, noo moje mamka a sestra jsou v pořádku, vyvázly jenom s menšími modřinami no a tvoje mamka je taky v pořádku jenom ji střelil do ramene protože byl ozbrojený ale jinak nic skrátka všechny tři jsou v pořádku",, uff aspoň že tak, takže tu mám zase nejhorší zranění já? " pokusila jsem se o smích ale vzniklo z toho spíše nějaký skřehotání ,, jo no ty musíš mít vždycky něco extra co?" zasmála se a já se k ní po chvilce přidala. Najednou někdo zaklepal a vešel dovnitř můj táta a hned po něm kluci, moje mamka a Sarahčina mamka ze sestrou. Všichni mě pozdravili a já jsem jim to hned oplatila ale hned jsem zaregistrovala mamčino rameno, měla ho obvázané obvazem který měla obvázaný kolem krku. Po chvilce jsme si začaly povídat o různých věcech a nevnímaly čas.
Two hour later
Když jsme si tak povídaly tak nás vyrušilo klepání na dveře ve kterých během chvilky stála sestřička která všem oznamovala že už musí jít domů. Když už chtěl Martinus odejít tak jsem se zeptala sestřičky jestly by tu nemohl semnou zůstat přes noc ,, noo já nevím nebudete tu vyvádět bordel? " zeptala se a já hned odpověděla ,, ne nebudeme prosím může teda?" když jsem to dořekla tak jsem vyděla jak nás Martinus pozoruje a poslouchá při našem rozhovoru ,, no tak teda může ale počkejte donesu vám sem povlečení"
,, děkuju" když jsem to dořekla tak jsem si všimla že už paní sestřička odešla a že tu jsem jenom já s Tinusem. ,, pojď si sednout ke mě než ti sestřička donese povlečení" hned jsem se pokusila o úsměv a vyšel mi z toho úšklebek. Nakonec se po chvilce odhodlal a šel si sednout ke mě. ,, tak co? Už je ti líp?" usmál se na mě a já jsem se málem roztekla. ,, jo už mi je o dost líp když tu jsi semnou" než jsem to dořekla tak už jsem cítila jeho rty na těch mých. Pomalu jsem pohybovala svými rty proti těm jeho a on se po mě opakoval. Takhle jsme se líbaly do té doby než sem přišla sestřička s povlečením. Poděkovala jsem ji i s Tinusem a ona hned odešla. Martinus se zvedl a šel si pro povlečení co mu sem dala sestřička. ,, hele Tinusi nechtěl by jsis lehnout ke mě do postele prosím" udělala jsem na něho psí oči a on hned řekl ,, no tak jestly ti to nevadí tak klidně" usmál se a já jsem mu hned udělala místo na postely vedle mě. Když si ke mě lehl tak si jednu ruku přehodil přes můj pas a tím si mě přitáhl blíž, chtěla jsem zasyčet bolestí že mě to na tom místě bolí ale zadržela jsem to. Když jsem už začínala vydět tmu tak mu ještě zašeptal do ucha ,, miluji tě " to už jsem však nevnímala a vydělá jenom tmu.Ahojte😍co si myslíte o téhle kapitole? Napište mi svůj názor. Jinak zase se omlouvám za chyby 😂já s češtinou nejsme kamarádi😂takže tak no jinak ahojtee🙋
ČTEŠ
Marcus & Martinus 🙌❤️
RomanceŽivot je jen jeden a proto: - odpouštěj rychle, - líbej pomalu❤️ - miluj celým srdcem, - směj se, - nikdy nelituj toho, co tě rozesmálo, a hlavně nikdy nelituj toho že ses narodil, protože na světě je tolik lidí kterým by jsi ublížil tím že by j...