,, crrrr",, kdo tak brzo zvoní?"řeknu si a sejdu ze schodů až ke dveřím. ,, Jess pomoc někdo mě sleduje a já nevím kdo to je" jakmile to Sarah dořekla tak jsem ji vzala k nám domů. ,, Sarah co se přesně stalo? ",, tak fajn probudilo mě skřípání dole v kuchyni a tak jsem se šla podívat ale to jsem dělat neměla protože tam byl můj ožralý taťka, jakmile si mě všimnul tak se začal ke mě přibližovat. Najednou jsem se nemohla ani pohnout a během sekundy jsem ucítila jak mi někdo dal facku a začal mě kopat do břicha, byla to taková bolest až mi z očí začaly padat kapky slané vody. Když se nachvilku otočit mimo mě tak jsem měla šanci utéct. Během pár sekund jsem už běžela po ulici a s uslzenýma očima jsem hledala tvůj dům. No a teď jsem tady u tebe doma" hned jak to Sarah dořekla tak začala brečet a ještě dodala ,, co když udělá něco mámě a moji sestře? " tentokrát zpustila doslova vodopády slz které nešly utišit. ,, Jessico co se to tady děje v pět hodin ráno?!" ozval se mamčin hlas od schodů. ,, dobré ráno mami" zašklebila jsem se a pokračovala ,, no tady Sarah napadl její ožralý taťka a no... běžela se k nám domů před ním schovat" ,, Ježíš maria to se ten její fotr už úplně zbláznil?! " podívala se na Sarah s ustaraným výrazem a ještě se zeptala ,,Sarah šla s tebou i tvoje máma a sestra?" zeptala se ustaraně a přitom naštvaně ,, n n ne ony ještě spaly " rozbrečela se ,, bože jen to ne" zaskučela moje mamka a běžela se hned oblíct. ,, kam jdeš mami? "zeptala jsem se mamky ustaraně ,, jdu zachránit Sarahčinu mamku a její sestru" ,, cože ne počkej zavolám policii ať tam nejdeš sama co když je její taťka ozbrojený!? " ,, no tak ale dělej! Vždyť se jim může za tu dobu něco stát!!"
Když jsem dovolala s policií tak mi řekly že tam budou za pět minut. Než jsem stihla něco mamce říct tak už tu nebyla. Začala jsem brečet ,, co když se jí něco stane!! Já si to neodpustím"rekla jsem a Sarah se ke mě přidala a taky začala brečet. No ale co by se nestalo. Můj taťka se probudil i s mým malým bráškou. ,, co se tady děje kde je Andrea a navíc proč brečíte? " zeptal se ze strachem ,, m m mamka šla k Sarah domů zachránit její mamku a sestru protože se její otec ožralý a dělá totální blbosti, vždyť Sarah zbil" hned jsem se rozbrečela a taťka se na mě podíval pohledem "to jako vážně,, a hned začal vyšilovat.Half an hour later
Celou půlhodinu jsme stresovaly ale jak se ozvaly v televizi jména od Sarahčiny mamky, sestry a moji mamky tak jsme hned zaostřily na televizi. Jak v televizi řekly že jsou všichni tři v nemocnici s nějakýma zraněníma tak jsme neváhal a jely do nemocnice.
Když jsme dojeli do nemocnice tak se taťka zeptal u recepční ,, dobrý den kde tady leží Isabella Black (sestra od Sarah) Vanesa Black a Andrea Smith? "při jeho proslovu se mu třepal hlas. ,, aha ano ty z dnešní nehody tak ty leží společně na pokoji 221 ale zdá se mi že paní Andrea Smith je na operačním sále" hned jak to dořekla tak se mi podlomily nohy a během pár sekund jsem vyděla jenom tmu.
Ahojte❤️ dneska po delší době nová kapitola a tak nějak jsem nevěděla co tam mám napsat tak aspoň taková kratší😉zítra bude další a delší😊 Ps: omlouvám se za chyby
Čaute😃
ČTEŠ
Marcus & Martinus 🙌❤️
RomansaŽivot je jen jeden a proto: - odpouštěj rychle, - líbej pomalu❤️ - miluj celým srdcem, - směj se, - nikdy nelituj toho, co tě rozesmálo, a hlavně nikdy nelituj toho že ses narodil, protože na světě je tolik lidí kterým by jsi ublížil tím že by j...