14

195 20 0
                                    

Pohled Jess

Je sedm hodin ráno a mě se vůbec nechce z postele. Po "hodinovém" přemýšlení jsem se vykopala z postele a zamířila jsem si to do koupelny. Jakmile jsem byla hotová prešla jsem spátky k postely abych si vzala mobil ale než jsem se ho dotkla tak mě mamka zavolala na snídani ,,Jess vztávej je snídaně" ,, už jdu a neřvi tak vždyť probudíš i sousedy a to nedopadne dobře" už nic neřekla a já se vydala po schodech do kuchyně. Najednou mě do nosu udeřila vůně palačinek. Zrychlila jsem krok aby jsem něco taky měla protože jak já taťku znám tak by byl schopný  všechno sníst. ,, dobré ráno zbylo něco i pro mě? " musela jsem se zeptat protože jak vidím tak už toho tady moc není. ,, jasně mamka ještě udělá že?" hned se podíval na mamku která jenom s povzdechem přikývla ,, super aspoň že tak" hned jak jsem to dořekla tak jsem si sedla na židli vedle mamky a Joshe.

,, mňam to bylo vynikající" poděkovala jsem a šla spátky do pokoje. Otevřela jsem dveře a málem mě švihlo. ,, Já si nepamatuju že bych si ustlávala postel" Řekla jsem si spíše sama pro sebe. Pro jistotu jsem se podívala po pokoji. Když jsem byla ujištěna že tu nikdo není tak jsem zavřela dveře ale v tu chvíli jsem málem dostala infarkt.

Pohled Martinuse

Doma jsem se strašně nudil protože brácha byl někde ze Sarah a rodiče byli s Emmou někde na nákupu. Jak už si asi všichni myslíte tak ano byl jsem doma sám. První hodinu to bylo v pohodě protože jsem se díval na televizi ale potom jsem se začal dost nudit. ,,mám nápad! " řekl jsem si a šel jsem napsat Jess jestly bych nemohl přijít.

Martinus🍌: Ahoj lásko❤️ nemohl bych k tobě přijít? 😔 já se strašně nudím a ty jsi jediný člověk co mi vykouzlí úsměv😍

Čekal jsem na odpověď která se mi ani po půl hodině nedostavila. Začal jsem mít o ní strach protože jak já ji znám tak mi odepíše hned a nebo za pár minut. Takže si myslím že si udělám  menší výlet za svojí holkou ale prvně se musím obléct protože tam nepůjdu jen v trenkách, no jako Jess by to asi nevadilo ale jejím rodičům jo. Tomuto jsem se musel zasmát ale co je to pravda ji by to beztak nevadilo spíš by slintala a ještě kdybych neměl tričko to už by byla úplně v háji. Konec představ pujdu se oblíct ať už můžu vyrazit.

Ten minutes later

Teď stojím pod jejím balkónem a přemýšlím jak na něj vylést ty vážně nevidíš ten strom před kterým stojíš? hele no jo teď má moje svědomí pravdu. Vylezu po tom stromu přímo na její balkon a překvapím ji a kdyby někdo nevěděl tak je v pořádku a snídá s rodinou. Ale i tak ji chci  překvapit.

,, konečně jsem tu" řeknu si sám pro sebe a porozhlédnu se po pokoji.
,, Nechci nic říkat ale je tu bordel jako v tanku" řeknu si a podívám se na tu neustlanou postel. Aspoň tu postel ji ustelu. Hned jak jsem to dodělal jsem uslyšel kroky na chodbě. Rychle jsem se běžel schovat za dveře ale to jsem dělat neměl Jessica mě přimáčkla na dveře a já jsem měl co dělat abych se nějak neozval.

Konečně zavřela dveře ale hned jak mě viděla tak sebou málem švihla.
,, j-jak jses sem dostal víš že máme dveře? " jenom jsem se na ni usmál a přítlačil si ji ke zdi. ,, a víš že to vím?" usmála se na mě a já si ukradl její sladké rtíky.

Pohled Jess

Jakmile spojil naše rty v jedny tak jsem začala spolupracovat. Najednou mi přejel jazykem po spodním rtu aby si vyžádal vztup do mých úst. Chvilku jsem přemýšlela jestly mu to dovolím ale po chvíli přemýšlení jsem mu to svolila. Začal mi pečlivě zkoumat ústa jakoby tam chtěl něco najít. Po chvilce se přesunul k mému krku a začal mi tam dělat fialové flíčky. Nemůžu lhát líbí se mi to. Když zkončí s prací u mého krku tak se vrátí k mým ústům a zároveň posune svoje ruky na můj zadek a následně ho zmáčkne. Vzdychnu mu do úst a obmotám svoje nohy kolem jeho pasu. Prohloubí náš polibek a vydá se i semnou k postely kde mě i následně položí a sám se podepře aby mě nezalehl. Zase se přesune k mému krku kde mi následně chce sundat tričko. To mu však zakážu a trochu ho od sebe odstrčím. ,, M-mar-martinusi promiň já na to ještě nejsem připravena fakt promiň",, promiň měl jsem se udržet taky se omlouvám"  hned jsem ho musela obejmout protože ten jeho smutný výraz byl strašný kdybych se na něho měla takhle ještě dívat tak by mi ho bylo ještě více líto.

Když jsme se od sebe odtáhly tak jsem se zeptala ,, nechceš se podívat na nějaký film? Třeba nějaký horror? Mohly bychom si udělat filmový den bereš? " podívala jsem se na něho psíma očima a on řekl ,, fajn, těm tvým psím očkám se nedá odolat" když to dořekl tak jsem ho objala a ještě se zeptala ,, no tak můžeme začít třeba hororem v zajetí démonů? " ,, jasně"
Tak jsem teda udělala a začaly jsme se dívat.

(PS: nevím jak je anglicky večer a teď nemám čas se dívat na překladač😂)

Večer

Když jsme se dokoukali tak jsem Martinusovy nabídla jestly by u nás nechtěl přespat. Samozřejmě řekl že jo určitě. A jo kdyby jste nevěděly tak to moji rodiče už ví že tu je Martinus a myslím že už od oběda.

Šly jsme si teda udělat večerní higienu a pochvíly jsme usly. No aspoň já protože jsem už viděla jenom tmu.

Ahojte😍 je taky po dlouhé době nová kapča a tak doufám že se vám aspoň trochu líbila😉kdyztak napište do komentu.

Ahojte❤️

Marcus & Martinus 🙌❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat