Pravda už vyšla ven❤️

231 22 2
                                    

,, Jessico vztávejte dneska už jdete domů a rodiče už na vás čekají před dveřmi" jakmile to dořekla tak jsem se zvedla a šla si udělat higienu. Potom přišly rodiče ze Sarah, docela jsem zesmutnila když jsem tady neviděla Martinuse. Ale i tak jsem je všechny hned běžela obejmout ale Sarah se mi omilem zaháčila o tu poraněnou ruku a já jsem sykla bolestí. ,, promiň dobrý? " zeptala se mě Sarah starostlivě ,, jo jenom to trochu štíplo" usmála jsem se na ni a vydaly jsme se směr dům. ,, konečně jsem doma" oddechla jsem si a podívala jsem se na mobil který jsem měla vypnutý celou noc. Bylo tam několik zpráv od Martinuse jestly s ním nepůjdu ven že si semnou potřebuje promluvit atd. docela jsem se bála co mi chce říct. Už tak bylo divný že nepřišel do nemocnice když tu furt chodil. Ale teď? Teď nic, nepřišel jenom mi napsal miliardu SMS a tisíckrát volal. Ale vím jedno ,, bojím se co mi chce říct" v hlavě mi lítalo tolik věcí co by mi chtěl říct ale nejsem věštec abych věděla co mi chce přesně říct. Pokroutila jsem nad tím hlavou a dal to neřešila jenom jsem mu odepsala.

Jess👌: Ahoj😊 jasně že půjdu ale v kolik a kde bude sraz? 😐

Martinus🍌: ahojj❤️se divím že ještě žiješ😂vůbec neodepisuješ a to mě mrzí😢ale ok nějak to překousnu😎a no tak třebaa v pět hodin před tvým barákem?😃

Jess👌: mám pro tebe novinku😊

Martinus🍌: jakou? 😮

Jess👌: že žijuuu😂a cože? 😮ty jsi uražený😲to není možné ale což už 😂😃 a ok v pět pře mým barákem❤️

Martinus🍌: ooo😮to je mi ale novinka😂a ne nejsem😒a ok tak za hodinu před tvým barákem čs😋

Jess👌: 😂😂a cože?! Už je tolik? 😨 už budu muset jít abych se připravila tak ahoj😎

Martinus🍌: oki😂hlavně se nezblázni😁jen si na sebe hoď nějakou košily a můžeš jít😀sluší ti to i tak😃😂

Jess👌: cože? 😮a to jak víš😑ty mě špehuješ? 😐😮 ty sprosťáku jeden😂

Martinus🍌: nojo vlastně😀já jsem ti Zapoměl říct jednu novinku😂 my jsme se přestěhovali vedle vás a nejlepší na tom je to že mám pokoj naproti tomu tvému😁😂

Hned jsem se musela podívat z okna jestly si že mě zase neutahuje. A ne on to myslel vážně, teď ho pozoruju jak se dívá do mobilu a čeká na moji odpověď. Jenom se tomu zasměju a odepíšu.

Jess👌: cože?😮to je skvělá zpráva😁víš že tě teď ale špehuju já😂

Martinusův pohled

Nojo je to pravda ona se na mě vážně dívá jak na svatý obrázek. Tomu se jenom zasměju a odepíšu.

Martinus🍌: hah😃tak to je dobrý no😂hele nechci tě nějak vystrašit ale už máš jenom třičtvrtě hodiny😀tak ať se stihneš upravit ty střelo😂a jo vezmi si něco pěkného na sebe😉

Nad tou moji zprávou jsem se musel usmát. Ale ještě lepší byl pohled Jess když se podívala na hodiny. Jak já ji miluju počkat cože jsem to řekl? No to je jedno.

Pohled Jess

Když jsem si tu zprávu přečetla tak jsem se ihned musela podívat na hodiny které opravdu ukazovaly že už mám jenom třičtvrtě hodiny. Vykulila  jsem na ty hodiny oči a rychle letěla do koupelny ze sebe udělat člověka. Trochu jsem se namalovala.

Když jsem byla s make upem spokojená tak jsem se šla obléct

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem byla s make upem spokojená tak jsem se šla obléct.

Když jsem byla spokojená tak jsem běžela dolů protože jsem už měla jenom minutu na to abych byla před barákem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem byla spokojená tak jsem běžela dolů protože jsem už měla jenom minutu na to abych byla před barákem. Ale opět ,, nečekaně" jsem zase zakopla, ale teď jsem se udržela na nohách a hned vyběhla že dveří. Nestihla jsem mamce ani říct ahoj.
,,No to je jedno" řekla jsem si a viděla tinuse jak na mě už čeká tak jsem se za ním rozběhla a objala ho. On se jenom usmál a řekl ,,promiň že jsem nepřišel dneska za tebou do nemocnice neměl jsem čas a něco jsem zařizoval" jakmile to dořekl tak jsem mu odpověděla ,, hele to nevadí hlavní je to ze tu jsi teď" mrkla jsem na něho a vydaly jsme se k nějakému útesu. Celou cestu jsme si povídaly o různých věcech ale najednou řekl ,, už jsme tady"  jakmile to dořekl spadla mi brada až dolů. Byl tady takový nádherný výhled na město že to bylo nepopsatelné a k tomu ještě ten zapsat slunce no prostě nádhera.

Pohled Martinuse

Hned jak jsem viděl její radost tak jsem řekl ,, líbí? " ,, ano je to nádhera, takový výhled jsem nikdy ještě neviděla" a usmála se. Chvilku mezi námi panovalo ticho ale nakonec jsem se jí to odvážil říct. ,,Jess zalíbila jses mi už od té první chvíle kdy jsme do sebe poprvé narazily ale potom ses mi začínala líbit víc a víc nevěděl jsem co to je ale potom mě to napadlo" menší pauza ,, zamiloval jsem se do tebe a chtěl bych se tě zeptat nestála by ses mojí princeznou? "jakmile jsem dořekl to co jsem měl na srdci tak se na mě otočila a řekla mi něco co jsem málem nerozdýchal ,, promiň cože jsi to říkal? Já jsem byla zábrana tolik do toho výhledu že jsem tě neposlouchala řekl by jsi mi to prosím ještě jednou?" podíval jsem se na ni výrazem ,, jako really?" a chtěl ji to říct po druhé ale to se mi přilepila na rty a já jsem se z mohl jenom na to abych spolupracoval.

Pohled Jess

Chtěla jsem ho trochu poškádlit a dělat že jsem ho neslyšela ale přitom jsem slyšela všechno co řekl. Byla jsem strašně dojatá, málem jsem se rozbrečela ale vydržela jsem to jenom kvůli tomu jeho výrazu co na mě hned chodil. Už chtěl něco říct ale já jsem ho utišila polibkem plných citů. Chvilku byl překvapený ale hned začal spolupracovat, byla jsem v šoku z toho co jsem teďkom právě udělala sama od sebe. Ale i tak to byl ten nejlepší zážitek v mém životě. Bylo to plný pocitů a lásky, hned jsem věděla že to myslí vážně.

Pohled Martinuse

Bylo to nádherný ale po chvilce jsme se musely od sebe odtáhnout kvůly nedostatku kyslíku. ,,jasně že ano ty blázínku, myslíš si že bych tě
odmítla? " ,, ne ale překvapilo mě to že jsi se na mě hned nálepila" musel jsem se té svojí hlášce hned zasmát a ona se po chvilce taky přidala. Takhle jsme se tam smály ještě dlouho ale potom už začala být zima a tma tak jsme se rozhodli jít už domů.

Half an hour later

Pohled Jess

Když už jsme dorazily před můj barák tak mě Martinus objal a políbil. V polibku jsme zůstaly ještě dlouho a potom se odtrhly a řekly jsme si ahoj a šly k sobě. Když jsem zabouchnutá dveře tak jsem se vydala do koupelny udělat si higienu, obléct se a jít spát. Když jsem tak udělala tak jsem si všimla že mě Martinus celou dobu špehoval. Dost jsem zčervenala protože mě asi vyděl i ve spodním prádle když jsem se prevlíkala do pyžama. Hodila jsem to za hlavu a šla k oknu abych zastřela žaluzie. Tak jsem i udělala, vzala jsem si mobil a rozhodla jsem se Martinusovy popřát na dobrou noc.

Jess👌: dobrou noc ty můj perverzáku😂

Martinus🍌: hej😈to se jako nemůžu dívat na svojí holku ve spodním prádle?😂😏

Jess👌: ne nemůžeš😜 a dobrou noc💏

Martinus🍌: ale jo můžu😝a taky dobrou noc😍ale hlavně se vyspi do růžová aby jsi měla na zítřek dost energie😜💓

To jsem si už jenom zobrazila a šla spát. Během několika minut jsem už vyděla jenom tmu.

Ahojte❤️nakonec jsem se rozhodla že budu psát dal😊nějak mě to začalo hodně bavit😃takže doufám že se tato kapča líbila a že mi napíšete názor.
Ps: promiňte za chyby.

Ahooj😎

Marcus & Martinus 🙌❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat