Poslední den ve škole

772 33 26
                                    

Pohled Jess

Je pět hodin ráno a já přemýšlím co si dát na sebe. Přece jenom je poslední den ve škole a tím pádem tam nemůžu jít v teplácích.
Nakonec jsem se rozhodla pro tohle:

Nakonec jsem se rozhodla pro tohle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem s tím oblečením byla spokojená tak jsem si šla udělat ranní higienu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem s tím oblečením byla spokojená tak jsem si šla udělat ranní higienu. Už jsem byla hotová tak jsem se rozhodla už jít dolů ale vzpomněla jsem si že si musím připravit vak s mobilem, složkou na vysvetčení, peněženku kdyby náhodou chtěla jít Sarah do kavárny nebo do obchodu a klíče, budu je potřebovat protože mamka nebude doma. Když jsem měla všechno připravené tak jsem šla po schodech ale to bych nebyla já kdybych se neskutálela po nich dolů😂. Začala jsem se smát debil ale mamce to směšné nepřišlo😏. Hned se musela vyptávat jestly je všechno dobrý tak jsem ji hned řekla "mami já se normálně divím že jsis na to ještě nezvykla když se mi to stává každý den,, hned na to jsem se začala smát. Mamka se na mně podívala takovým tím " vražedným,, pohledem a dal už jsme to neřešily. Rozhodla jsem se teda jít nasnídat wafflý. Waffle jsem měla snězené během dvou minut tak jsem se rozhodla napsat Sarah kde a kdy máme sraz.

Jess👌: Ahoj Sarah v kolik a kde budeme mít dneska sraz? 😊

Sára✌️: Ahoj😃no... Třeba před mím domem v 7:30?😊

Jess👌: Ok😉tak za půl hodiny a ani o jednu minutu později😂

Sára✌️: Ok😂ahoj😉

Na to už jsem neodpověděla, jenom jsem si to zobrazila a šla se obout. Když jsem byla hotová tak jsem mamce řekla ahoj a šla jsem.
Cestou jsem poslouchala písničky a četla si na wattpedu, ale v tom jsem do někoho narazila a spadla na zem. Podívala jsem se nahoru a uviděla nějakého blonďatého kluka s hnědými oči. Jak jsem se na něho tak dívala tak mi někoho připomínal, ale nějak jsem to neřešila. Jak jsme se tak na sebe dívaly tak mi hned řekl " ehm... promiň, já ti pomůžu vstát,, jak to dořekl tak mi hned podal ruku ať vstanu. Já jsem ji hned příjmula a vstala, řekla jsem děkuju a rozloučila se.

Pohled Sarah

Je sedm hodin ráno a už mi pípá mobil který mně upozorňuje na zprávu od Jess, která mi píše v kolik a kde budeme mít sraz. Řeknu si " ta je ale otravná, vždy mi napíše když teprve vztanu,, zabručím a jdu ji odepsat.

Marcus & Martinus 🙌❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat