Den překvapení❤️

285 20 6
                                    

Pohled sarah

"Sarah pojď dolů musíme si o něčem promluvit,, zařvala na mě mamka ze zdola a tím mně probudila. Vykopala jsem se z postele a šla dolů jak mamka chtěla. Najednou mi někdo zakryl oči a já jsem se lekla. "mami nebo kdo jsi prosím pusť mě,, řekla jsem a snažila se vymanit ze sevření. Ale ten někdo mě nechtěl pustit. Nejhorší na tom bylo ale to že jsem neměla ani ponětí kdo to je.

Pohled Marcuse

Dneska jsem chtěl udělat Sarah radost a tím případem jsem se domluvil s její mámou jestly bych nemohl dneska na chvilku přijít a překvapit ji.  "ano určitě můžeš přijít ale jenom tak pro zajímavost jaké máš pro ni překvapení?,, usmál jsem se a řekl " no jenom bych ji chtěl dát vztupenku na náš koncert to je všechno,, ona se na mne nechápavě podívala a řekla  "jakou vztupenku? Ty jsi zpěvák?,, zeptala se mně s vykulenýma očima. Musím říct že Sarah a její máma jsou velmi podobné. " ano jsme, já mám ještě bráchu dvojče,, vykulyla na mě oči a zavolala na Sarah ať jde dolů. Já jsem se šel už připravit před její dveře od pokoje ať ji zakryju oči.
Po chvilce Sarah otevřela dveře a já jsem ji zakryl oči. "mami nebo kdo jsi prosím pusť mě,, usmál jsem se a nehodlal ji pustit, hned se začala kroutit a zkoušela utéct ale já jsem byl silnější.

Pohled sarah

Po chvíli jsem to vzdala a konečně mi ten " někdo,, odkryl oči abych se podívala. Tak jsem se tedy podívala a musela se usmát když jsem před sebou vyděla Marcuse. Hned jsem ho objala a on mi obětí opětoval. Takhle jsme tu stálý asi deset minut než nás moje mamka zavolala ať jdeme dolů. Vydaly jsme se tedy dolů a tam na mně čekala mamka s nějakou obálkou. Podívala jsem se na ni nechápavím výrazem a vzaly si od ní obálku.  "ještě to neotevírej,, a dal mi druhou obálku. Na oba jsem se podívala výrazem "alaa,, co jsem přošvihla. Otevřela jsem obálku číslo jedna od mamky a tam na mě vykouklo sedm tisíc. " mami na či mi je tolik peněz?,, zeptala jsem se jí a ona se podívala na Marcuse. Tím jsem usoudila že otevřu i jeho obálku  "možná že to bude mít něco společného,, řekla jsem si v duchu a otevřela obálku číslo dvě. Neuvěřila jsem vlastním očím a podívala se na Marcuse. " tak co líbí? A jo vlastně ty nevíš že jsme s bráchou zpěváci co?,, usmál se a já se rozbrečela a vběhla mu do náruče. " ne, to jsi my vážně neřekl. A ví to Jessica? Řekl jí to Martinus?,, podíval se na mě a řekl  "já jsem si myslel že to víš ty,, nechápavě jsem se na něho usmála a vzala jsem si mobil do ruky abych mohla napsat Jess.

Sarah✌️: ahojky❤️byla jsi teďkom někdy s Martinusem venku? 😐

Neodepisovala. Až po chvilce si to teprv přečetla.

Jess👌: ahoj😎 jo byla proč? A jo dívej co mi dal za zlatíčko😍

Jess👌: ahoj😎 jo byla proč? A jo dívej co mi dal za zlatíčko😍

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jess👌: roztomilý že? 😍❤️

Ukázala jsem náš chat Marcusovy a on se na to jenom nepochopitelně podíval.  "on ji jako vážně koupil štěně? Místo toho aby jí dal vztupenku?,, řekl překvapeným hlasem a ještě dodal " on na to beztak zase zapomněl jak to on už má ve zvyku,, zakroutil nad tím hlavou a já jsem odepsala Jess.

Sarah✌️: cute💞 a jinak ti nic nedal nebo tak něco? 😕

Jess👌: ne nic, proč? 😐a co by mi měl ještě dát? 😮

Dala jsem to zase přečíst Marcusovy a on jenom řekl  "to je krypl. Dneska mu to ještě připomenu jinak ho asi uškrtím,, zasměju se a odepíšu.

Sarah✌️: aha ok😉ale nic to bude překvápko😜

Jess👌: jaké zase překvápko?😮 já se už normálně bojím, prvně štěně a ještě něco?😱to čo mu ruplo v bedně?😲už tak to štěně beztak stálo dost, když je papírové😶

Marcus se mi díval přes rameno a četl si to. Při poslední zprávě dostal záchvat smíchu  "jo to mu asi ruplo,, řekne a při tom se neustále směje. Musím se taky zasmát ale ne té zprávě ale Marcusovy a tomu jeho smíchu.

Sarah✌️: asi jo no😂už musím končit čs😎

Jess👌: bože pomooc😂a ok čs😊

Vypla jsem mobil a šla si udělat higienu. Marcusovy jsem řekla ať zůstane v pokoji a taky zůstal. Rovnou jsem si vzala oblečení a šla do koupelny.

(PS: bez té kabelky😉) Když už jsem byla hotová tak jsem šla zpátky za Marcusem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(PS: bez té kabelky😉) Když už jsem byla hotová tak jsem šla zpátky za Marcusem. Když jsem vešla do pokoje tak jsem si všimla jak se Marcus dívá na moje fotky z dětství. Musím se tomu usmát protože je při tom tak roztomilý jak se tak tváří hele holka zklidní hormony jo ještě ani nevíš jestly se mu líbíš zklapni! řeknu svému svědomí a dál se jenom tak zaujatě dívám na Marcuse jak si prohlíží moje fotky.  "baví tě to mě tak pozorovat?,, řekne a zasměje se. Hned mu odpovím " hele a víš že aj jo?,, teď se naoplátku zasměju já. On se jenom otočí a zeptá se mě  "nechtěla by jses jít projít ven než bude pozdě?,, usměje se a já odpovím " fajn tak pojď,, řeknu a vydáme se dolů po schodech. Najednou zakopnu a už se vidím na zemi, to se ale nestalo protože mě to Marcus včas chytil. "uff už jsem si myslela že budu pár dní bydlet v nemocnici,, řeknu a zasměju se. Pozdravy mamku a řeknu jí že jdu ven. Následně zavřu dveře a jdeme směr park.

Pohled Jess

Proč se mě Sarah ptala na to jestly jsem byla venku s Martinusem a jestly mi něco dal? Nad touhle otázkou jsem kutila celé den ale příčina mě nenapadla. Tím jsem usoudila že si udělám higienu a půjdu spát jenom napíšu Martinusovy dobrou a hurá na kutě.

Jess👌: dobrou Martinusy😴🌛

Martinus🍌: dobrou Jessi🌃🌜

Když jsme to dopsala a přečetla si to tak jsem si lehla do postele a během minuty jsem byla tuhá.

Half a day later

Když mě Marcus doprovodil domů, tak jsem měla hned namířeno do koupelny, tam jsem si udělala večerní higienu. Hned jak jsem byla hotová tak jsem se ještě převleku do pyžama a mohla jsem jít na kutě.

Po chvilce jsem už nic nevnímala a usla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po chvilce jsem už nic nevnímala a usla.

Ahojte😮 je tady další kapitola a doufám že se aspoň trošku zalíbila. Ps: omlouvám se za chyby😉. Kdyztak napište co si o téhle knížce zatím myslíte😊

Marcus & Martinus 🙌❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat