"cink cink" uslyším z koupelny že mi někdo napsal. Tak vyjdu z koupelny a namířím si to přímo k mobilu.
"tohle číslo neznám,, řeknu si a podívám se co mi ten někdo napsal.
Anonyme: Ahoj, neptej se kdo jsem a ani jak jsem zjistila tvojehu číslo. Píšu ti jenom kvůli tomu že Martinus je jenom můj a žádná taková kravka jako jsi ty se kolem něj nebude ochomejtat. Jinak to nedopadne dobře. Jestly na něj ještě něco zkusíš tak to pěkně schytáš. A pokud mě neposlechneš tak ty budeš brečet a ty budeš žadonit o to abych ti odpustila. A nemysli si sleduji tě na každém tvém kroku. Naposled tě varuju.
Nashle.Když jsem to dočetla, tak mě něco píchlo u srdce a hned na to jsem ucítila jak mi slané kapičky slz padají po tváři. Rozbrečela jsem se.
"broučku co se stalo?,, najednou se od dveří ozval hlas mě mamky. " n-nic se ne-neděje neboj,, rychle jsem si utřela slzy ať nic mamka nevidí. "Jessi ty víš že se mi můžeš svěřit že vším,, přisedla si ke mě a objala mě. " já vím,, položila jsem si hlavu na její rameno a užívala si tuto chvíli. "víš co, až budeš chtít tak mi to řekni. Já teď půjdu dolů za Joshem ať mi tam něco nevyvede jo?,, zvedla jsem hlavu a usmála se " fajn,, pustila jsem mamku a nechala ji jít za Joshem.
Když zavřela dveře tak jsem si vzala mobil do ruky a napsala Sarah co se právě teď stalo.
Pohled Sarah
"Cink cink,, zazvonil mi mobil oznamující novou zprávu. Zvedla jsem se ze židle kde jsem doposud seděla a něco si čmárala.
Jess👌: Ahoj Sarah😖dneska ráno mi napsal nějaký anonym a začal mi vyhrožovat ohledně Martinuse😭a já vůbec nevím kde vzala moje číslo a jak ví moje jméno. Já se strašně bojím, co když mi chce něco udělat?😨
Sarah✌️: Ahoj Jessi❤️a cože jak jako. Jaký anonym? Nevíš kdo by to mohl být?😐a neboj se to se vyřeší, beztak si z tebe dělá jenom někdo srandu.
Jess👌: Ne to právě že nevím a jestly je tohle sranda tak pěkně blbá😥
Hm tak to je dobrý no, když nemá ani tušení kdo to je.
Sarah✌️: Víš co? Teď to nebudeme řešit a zítra se sejdeme, ok? 😊
Jess👌: Hmm fajn😖no tak ahoj😢
Sarah✌️: Ahoj❤️
Kdo to může být? Sama nemám ani ponětí, vždyť Jess je hodná holka která nikdy neudělala nic špatného. No tak fajn jednou jsme pomalovaly auto našemu sousedovi a to je tak vše. A jsem si jistá že ten soused neměl žádné děti. No co nechám to až na zítra. "Sarah už je oběd pojď dolů,,
" už jdu! ,, na oběd nemám vůbec chuť. No co sním pouze trošku a půjdu se dívat na televizi.Pohled Jess
"pojď už dolů je oběd,, jenom protočím očima a mokré oči si utřu do rukávu. Otevřu dveře a do nosu mě udeří nádherná vůně. " pizza!!,, zařvu přes celý dům a seběhnu schody.
"mňam to bylo vynikající,, mlsně se olíznu a když už se rozhodnu jít nahoru do svého pokoje tak mě mamka zastaví " a co už jsis to rozmyslela a řekneš mi co se ti vlastně stalo?,,taťka se odtrhne od svého talíře a podívá se na mě tázacím pohledem a já už vím že musím odpovědět. " ale nic jenom jsem se s někým pohádala a to je všechno,, mrknu abych zabránila dalším tekoucím slzám a vydám se do pokoje.
Podívám se na filmy, to je dobrý nápad. Vezmu si notebook a začnu hledat nějaké dobré filmy. " a hele, no tak třeba Harryho Pottera,, řeknu si sama pro sebe a zpustím první díl.
Evening
Konečně zkončil čtvrtý díl a je 21:25
"týjo nějak pozdě ne?,, Zasměju se a vydám se udělat si večerní higienu.Když už jsem hotová tak si lehnu do postele a během několika minut jsem tuhá.
Ahojte❤️vydala jsem další kapitolu dneska protože od zítřka do neděle jsem na chatě s rodinou a tam nebudu mít wifi😐myslím si že další kapitola bude až v pondělí nebo úterý😊a jinak omlouvám se za chyby a kdyztak nějaké to neslušné slovo😁zase kdyztak něco napište do komentářů a já se loučím ahoj❤️
ČTEŠ
Marcus & Martinus 🙌❤️
RomanceŽivot je jen jeden a proto: - odpouštěj rychle, - líbej pomalu❤️ - miluj celým srdcem, - směj se, - nikdy nelituj toho, co tě rozesmálo, a hlavně nikdy nelituj toho že ses narodil, protože na světě je tolik lidí kterým by jsi ublížil tím že by j...