Η Επιστροφή Των Ηρώων

640 65 324
                                    

Οι Ήρωες.

Άνθρωποι δυνατοί, ατρόμητοι, τολμηροί και ωραίοι στην ψυχή, στο πνεύμα και στο σώμα. Ακόμα κι αν δεν ήταν έτσι, όπως τους περιγράφουν οι θρύλοι και οι πανάρχαιες παραδόσεις, υπήρξαν. Πάντοτε υπήρχαν ήρωες και πάντα θα υπάρχουν. Όσο υπάρχει δειλία, θα υπάρχει θάρρος· όσο υπάρχει κακιά, θα υπάρχει και αρετή· όσο υπάρχει μικρότητα, θα υπάρχει μεγαλοσύνη. Το κακό γεννά το καλό, σαν τον χειμώνα που γέννα την άνοιξη.

Οι απλοί άνθρωποι αγαπούν τους ήρωες. Πιστεύουν σε αυτούς και παίρνουν δύναμη. Αυτή η δύναμη είναι που ωθεί μπροστά το γένος των ανθρώπων.

Ο Περσέας, ο Ηρακλής, ο Θησέας, η Αταλάντη, ο Βελλερεφόντης, ο Ιάσων, ο Αχιλλέας, ο Οδυσσέας, ο Διομήδης είναι μόνο λίγοι από τους αμέτρητους, αθάνατους Ήρωες που γέννησε η Αρχαιότητα και τώρα επέστρεψαν ξανά, για να βοηθήσουν τους Θεούς να καταστρέψουν ο ένας τον άλλον...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Οι πολυκατοικίες εκνεύριζαν τον Ποσειδώνα. Το ίδιο και οι ουρανοξύστες. Και οι πύργοι. Γενικότερα, τα ψηλά κτίρια δεν ήταν τα αγαπημένα του αξιοθέατα. Συχαινόταν τις στοιβάδες χώματος που έκλειναν τους ανθρώπους σαν ποντίκια, δίνοντας τους την κίβδηλη ψευδαίσθηση του ύψους, που πάντα συνεπάγεται υπεροχή- με εξαίρεση βέβαια αυτήν ακριβώς την περίπτωση.

Ακόμα πιο πολύ από τα ψηλά κτίρια συχαινόταν την Αθήνα. Του θύμιζε την Αθηνά και τον εξευτελισμό που είχε βιώσει, όταν οι δυο τους διαγωνίζονταν για την προστασία της. Πριν από έξι χιλιάδες χρόνια...

Ο πρώτος βασιλιάς της Αττικής ήταν ο Κέκροπας. Από τη μέση και πάνω άνθρωπος, από τη μέση και κάτω ερπετό. Η πόλη που είχε διαλέξει για πρωτεύουσά του -αν και δεν έφερε κάποιο ξεχωριστό στοιχείο- ανέδιδε μια ανεξήγητη αύρα, μια ανεπαίσθητη ζεστασιά, σαν μοναδική ευλογία από τη Γη ή τον Ουρανό. Αυτό το αθέατο θέλγητρο καθιστούσε την πόλη αυτή πολύ αγαπητή και ελκυστική για τους Θεούς.

Σύντομα, ο Κέκροπας τους κάλεσε να διεκδικήσουν την προστασία της. Όλοι οι θεοί παραμέρισαν σαν είδαν την Αθηνά να προχωρά προς τα εμπρός, γνωρίζοντας ότι ο Δίας θα την υποστήριζε, ως την πιο αγαπημένη του απόγονο. Ο μόνος που επέμεινε να της αντιταχθεί ήταν ο Ποσειδώνας, που δεν άντεχε να αφήσει μια τόσο όμορφη πόλη μέσα από τα χέρια του.

Έτσι, οι αγώνες διεκδίκησης άρχισαν.

Στην αρχή, ο Κέκροπας τους ζήτησε να κάνουν από ένα δώρο στην πόλη.

Ο Πόλεμος Των Τεσσάρων #Starterliste21Donde viven las historias. Descúbrelo ahora