Μια Αλήθεια, Δυο Ψέματα

584 32 709
                                    

Του Έρωτα μέγα κακό
Σπαράζεις τους ανθρώπους
Με ματωμένους κόπους
Αυτοί που αγάπησαν ξεχνούν

Του Έρωτα μέγα κακό
Το άγγιγμα του σιωπηλό
Το άγγιγμα του ελαφριό
Αυτοί που αγάπησαν πενθούν

Αχ, Δέσποινα τους, σε παρακαλώ
Το βέλος σου είναι χρυσό
Λυπήσου με, ποτέ μη σημαδέψει την ψυχή μου

Με τη βαμμένη την αιχμή
στον πόθο βαφτισμένη
Ας είναι ευλογημένη
η σωφροσύνη των θεών
που με κρατεί
αυτόν που αγαπώ μην τον πληγώσω

Ω εσύ ξόρκι των ερώτων των κρυφών
από στάχτη παρθένων εραστών
φύλαγέ με, ποτέ έρωτα μη νιώσω

Το ξέρω καλά μη μου το λες σε είδα
δεν έχεις πόλη ούτε πατρίδα
δεν έχεις φίλο για να γιάνει
στην δυστυχία σου να σκύψει με φροντίδα

Κι αν η Κατάρα πιάνει
τέτοιο κακό να πάθει
όποιος στο πλάι μου μ' αγάπη δεν εστάθη...

Διασκευή Στάσιμου της Μήδειας σε ποίηση Ευρυπίδη από τον Σταμάτη Κραουνάκη που τραγούδησε η Ελένη Βιτάλη κι άνωθεν σας έχω την αξιοποίηση του στη Μήδεια του Θεάτρου Τέχνης το καλοκαίρι του 2017. Μακράν η καλύτερη παράσταση που έχω δει στην Επίδαυρο.

Καλή χρονιά, αγαπημένα μου παιδιά! Σας εύχομαι ολόψυχα υγεία, ευτυχία και κάθε καλό που ποθεί η καρδιά κι ο νους σας! Καθίστε αναπαυτικά κι απολαύστε το κεφάλαιο αυτό, διότι έχει να πει πολλά και να αποκαλύψει ακόμη περισσότερα.

Καλή Ανάγνωση!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Αυτή η ιστορία βρίθει αλήθειας, νοσηρού πάθους, αδιόρατου έρωτα και μονόπλευρης εμμονής. Είναι τόσο αρχαία, τόσο αγνή, μυστική κι απόκρυφη που δεν την έμαθε κανείς, τα πουλιά δεν τη μεταφέραν στα αυτιά των ραψωδών, οι αοιδοί δεν την τραγούδησαν ούτε για χάρη της συνέθεσαν ύμνους και συμφωνίες. Δεν έμαθε για αυτή ποτέ κανείς παρά μόνο οι δυο αθάνατοι τους οποίους αφορά.

Ο Πόλεμος.

Ο Έρωτας. 

Στον Πόλεμο και στον Έρωτα όλα επιτρέπονται. Ακόμα κι η μυστικοπάθεια, η εξαπάτηση, η προδοσία, η καταδολίευση, η θυσία. Η αναμονή, η επιμονή κι η υπομονή δεν ανταμείβονται, συνθλίβονται από την παράνοια, την ανίκητη έλξη, τον αχαλίνωτο πόθο, όλα αυτά που τυφλώνουν και κωφεύουν τα υπόλοιπα αισθήματα. Όλα αυτά που μουδιάζουν τον νου, τη λογική, τη σκέψη, την κατανόηση που χρειάζονται αιώνες να χτιστούν και σε μια στιγμή τυλίγονται στις φλόγες από ένα πύρινο πάθος, άλικο και ορμητικό.

Ο Πόλεμος Των Τεσσάρων #Starterliste21Donde viven las historias. Descúbrelo ahora