Ołki. Jak sam tytuł wskazuje oto nominacja. Zaczynajmy..... No dobra oto start. Ech. To ja muszę zacząć pisać nie wy. xD Wracając do rzeczy. Wspaniała autorka świetnej powieści, FAQU25 nominowała mnie. Co prawda dość dawno, ale nie wiem jakim cudem tego nie zauważyłam. (Ślepiec z ciebie Kolcza hłe,hłe)
- No dziękuję bardzo (sarkazm). Chociaaż... W sumie to prawda, bo okulary noszę. *cykanie świerszcza*.Zmieńmy temat. Oto pytania:
1.Wymień 5 ulubionych autorów na wattpad.
Hymmm. 5 będzie trudno, ale się uda:
FAQU25
PolskaPolkaXD
Optypesyreal
Angel_of_dreams_7
kingsiaz2. Ulubione seriale.
Seriale rzadko oglądam, ale całkiem lubię "O mnie się nie martw" oraz "Ally McBeal".
3. Ulubione filmy.
"Faceci w czerni", "Jak zostać kotem", "Strażnicy galaktyki" (jak po raz pierwszy obejrzałam ten film pod koniec stwierdziłam, że przez Groota stałam się dendrofilką xD)"Sing", "Pitch Perfect".
4. Ulubiona postać z waszej książki oczywiście oprócz głównego bohatera.
Oj Faqu, Faqu. Dałaś mi bardzo trudne pytanie. Gdybym miala wyznaczyć więcej nisz to napisałabym wszystkie postacie pierwszoplanowe, amianowicie 8. Tak, bez Lyi. Ale... Nie wiem na kogo się zdecydować. Leo czy Lyam? Piszcie w komentarzach który jest faworytem, to Edit zrobię.😊
5. Wasze pasje.
No więc ja mam wiele pasji. Główne to:
Muzyka (słuchanie, taniec, śpiew, granie, nucenie itd.)
Rysowanie (bardziej szkicowanie, projektowanie ubioru)
Uwielbiam też wyjeżdżać, podróżować, zwiedzać jak mam okazję, bo szczerze nie znoszę rutyny.
6.Fobie
Na razie mam fobie na osy. Tak zgadza się, panicznie boję się os, ale chyba ostatnio mi to zanika bo boje się coraz mniej. Brawo ja.
To tyle. Nie wiem czy wstawić jeszcze pytania czy nie, ale droga FAQU25 napiszci w komentarzach czy tak. Pa pa elfiki.
CZYTASZ
Green & Black [NIESKOŃCZONE]
AdventureOtóż jest przepowiednia, już od bardzo bardzo dawna, że raz na milion krenów powinien rodzić się elf, który ma 4 magiczne zdolności. Są one niezwykłe i wprost potężne. Mają służyć ochronie ludu i natury. I kiedyś, miliardy lat temu, ta przepowiedni...