Oto wygląd postaci.
Lyana: zaznaczona klepsydra, średni biust i uda, włosy brązowe falowane grube z morskimi końcami, oczy zielone, usta małe wydatne, nos mały.
Najczęstszy ubiór:
Jeansy - z wysokim stanem/krótkie do połowy uda+getry, krótki lub 3/4 rękaw bluzki, trampki na koturnie/bez lub kozaki nad łydkę. Bluzy z cytatami.
Znaki szczególne:
Gwiazdka na poliku,
Blizny i "tatuaże" (o których mowa w książce)
Zdolności (o których bedzie mowa w książce też)April: klepsydra, średni biust i uda, włosy rude grube proste do łopatek z blond koncowkami, oczy jasnoniebieskie, usta małe normalne, nos mały.
NU: rurki biodrówki/leginsy, bluzka z rękawem długim lub krótkim, buty trampki/trapery/botki + za duże bluzy.
ZS: Piegi
Telekineza
Przewidywanie przyszłości ( w sęsie przeczucia)Renee: zaznaczona klepsydra, duży biust i uda, włosy ciemno - brązowe grube proste do ramion z zawinietymi i wiśniowymi końcówkami, oczy jasnoniebieskie, usta małe normalne, nos mały (jak by co wszyscy mają małe nosy więc po co mam to pisać? xD)
NU:rurki biodrówki/leginsy, bluzka z dekoltem w ⛵ długim lub krótkim rękawem, buty trampki na koturnie/ botki do łydek (nie wiem jak je zwą).
ZS: Piegi
Okulary
Uzdrawianie
Czytanie we wspomnieniach i o czym dana osoba wie (w przeciągu 30 s)Mona: gruszka, duży biust i uda, włosy sprężynki czarne z nutką granatu średnio grube za łopatki, oczy brązowe, usta duże wydatne (ale bez przesady).
NU: jeansy rurki z wysokim stanem/ biodrówki rurki, crop topy/topy na ramiączkach/ krótki rękaw, buty obojętnie byle na obcasie lub koturnie.
ZS: Dość opalona skóra
Zmiana w dowolne zwierzę
LewitacjaLeo: kopnięty trapez (wyjaśnienie w dopisku na dole) Włosy kasztanowe proste średniej grubości, oczy ciemnoniebieskie, (dop. ust u facetów nie będę opisywać)
NU: t - shirt, rurki/jeansy, bluza, adidasy lub Nike (broń boże korki).
ZS: Niebieska chustka na nadgarstku
Telepatia
Potrafi być niewidzialnyDonut: wysoki kopnięty trapez, włosy brązowe prawie czarne krótkie grube, oczy piwne,
NU:
T - shirt, rurki/jeansy, buty adidasy lub Nike, bluza,
ZS: Nie ma górnej lewej dwójki (zęba) i nikt nie wie dlaczego
Zawsze jakiś fioletowy element ubioru
Teleportacja
Ponad przeciętny umysłRaph: trapez, umięśniony, włosy ombre z brązu na ciemny bląd grube proste krótkie najczęściej lekko postawione na prawą stronę, oczy zielone,
NU: t - shirt, dresy/rurki, adidasy lub Nike, bluza,
ZS: Czerwona silikonowa bransoletka
Nadludzka siła
Zwiększa i zmniejsza swój rozmiarMichel: niski, kopnięty trapez, włosy rude kręcone z blond kosmykami średniej grubości, oczy niebieskie
NU: T - shirt z ulubionymi bohaterami/kosmitami/jedzeniem, spodnie do kolan z multum kieszeni/ dresy, trampki/tenisówki/trapery, bluza.
ZS: Pomarańczowa bandana na glowie
Rozmowa ze zwierzętami
Super szybkość
Piegi❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Weeee! Skończyłam! Mniej słów niż zamierzałam ale i tak ok. Co do tego kopnięte go trapezu... Jak mamy normalny trapez i odwrócimy go do góry nogami i go kopniemy to zrobi się chudy. Dziwne nie? Oczywiście tylko Raph nie jest kopniętym a normalnym trapezem. Papa elfiki!
CZYTASZ
Green & Black [NIESKOŃCZONE]
AventuraOtóż jest przepowiednia, już od bardzo bardzo dawna, że raz na milion krenów powinien rodzić się elf, który ma 4 magiczne zdolności. Są one niezwykłe i wprost potężne. Mają służyć ochronie ludu i natury. I kiedyś, miliardy lat temu, ta przepowiedni...