Špatně zprávy

201 5 0
                                    

Vzbudím se a Wedry vedle mě leží. Kouknu se na mobil a tam bylo : 6 nepřijatých hovorů od babičky. Hned jsem běžela do kuchyně a zavolala jsem na zpět. Mimochodem bylo 6:25 hodin. Babička smutným hlasem řekla : Lucinko tvoje maminka měla autonehodu a leží v nemocnici. A já začala hned brečet a babička mi řekla že ten telefon mám položit. Tak jsem to položila a začala jsem nahlas brečet. Sesunula jsem se k zemi. Slyšela jsem že Wedry otevřel dveře a běžel ke mě a ptá se mě : "Lásko co se stalo"?! A já jsem se zase rozbrečela. Poté se vzbudil Bax a House. A přiběhli  ke mě.

Wedry( W) , House (H), Bax (B),Anča(A),Já(j)

W: Lásko nebreč ( dal mi pusu)
H,B: Kočko co se stalo?
J:  Moje máma je v nemocnici 😰 ( začala jsem brečet )
A: Lucko je mi to líto ale musím jít domů tak ahoj
J,H,W,B: Ahoj
W:Lásko jestli chceš tak můžeme jet do nemocnice
H,B: Můžeme jet taky?
J: Kluci nevím jestli můžete ale jestli můžu považovat že jste příbuzní tak jo
B,H: OK jsme příbuzní
Tak jsme jeli do nemocnice

W: Lásko nebreč ( dal mi pusu)H,B: Kočko co se stalo?J:  Moje máma je v nemocnici 😰 ( začala jsem brečet )A: Lucko je mi to líto ale musím jít domů tak ahojJ,H,W,B: AhojW:Lásko jestli chceš tak můžeme jet do nemocniceH,B: Můžeme jet taky?J: Kluci...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šly jsme za sestřičkou a řekla jsem že jdu k mamce

Wedry(W),Bax(B),House(H),Já(J),Sestřička(S),Máma(M)

J,W,B,H: Dobrý den
S: Dobrý den,za kým jdete?
J: Jdu za svou mámou Lenkou J.
S: A kdo jsou oni?
W: Jsem její přítel( a usmál se na mě)
H,B: My jsme příbuzní
J: Já jsem dcera

Dobře tak pojďte dál" řekla sestřička"
A vyděla jsem mamku a rozbrečela jsem se. Šla jsem do pokoje kde ležela mamka. Zabořila jsem hlavu do Wedryho hrudníku a začala jsem brečet. Bax a House si povídali s mamkou a já jsem je poslouchala. A potom se stala strašná věc!!! Sestřička řekla ať jdeme pryč protože Mamka měla problém s dýcháním. Tak jsme šly do bufetu a přišla sestřička a řekla: Vaše maminka umřela🤕. Tak jsem běžela na záchod a šla jsem brečet. Po té jsme šly k nám domů( mámy) a daly jsme ho do pronájmu protože ho nikdo nevyužije a odstěhuju se k Wedrymu. Zeptala jsem se ho a souhlasil.

Wedry,Bax, já a kamarádkaKde žijí příběhy. Začni objevovat