Cesta do hradu se naštěstí nezkomplikovala, tak hodně, jak jsem čekala. Black jel v kočáru bez kluků s nějakou novou holkou, se kterou se dal dohromady ve vlaku a Peter se přidal k nim. Já vím, kočár, hustý co? A ještě hustější je, že ho táhnou testrálové.Takže jsme nakonec jeli v kočáře jen my holky s Remem a Jamesem. Lily měla nejdřív problém, protože James začal přivítání s jeho obvyklou hláškou:
„Ty, já, rande. Co ty na to, Evansová?" a „Musím konstatovat, že jsi čím dál tím krásnější, Liluško."
Pak nastala hádka, kde ho Lily několikrát nazvala idiotem a že s ním nikam nikdy nepůjde. Nakonec to utnul Remus s tím, že James bude celou dobu zticha a nasedl do posledního kočáru. Já jsem se k němu přidala s tím, že mám hlad. Lily nejdřív protestovala, ale nakonec svolila, protože nechtěla jít do hradu pěšky.
A tak jsme se dostali k tomu, že sedíme ve Velké síni a čekáme až ředitelka Nebelvíru, Minnie McGonagallová, dokončí slavnostní Zařazování, kde Moudrý klobouk rozhodne, kam prvák patří. Všechny děti stojí před učitelským stolem, který ze nachází na konci obří místnosti, kterou nazýváme Velkou síní. Pak tu jsou také čtyři velké stoly pro každou z kolejí. Ty už jsem určitě vyjmenovala, ale mohla bych vám říct jak to funguje, ne?
Minnie ti nasadí Moudrý klobouk na kebuli a ten ti promlouvá do duše. Ví o tobě všechno. Teď, když se nad tím zamyslím, je to docela strašidelný. Hodně strašidelný.
No nic, jdeme dál. Do Nebelvíru šoupne ty co jsou stateční, stojí si za svým, maličko tvrdohlaví či mají chrabré srdce a takový ty dobrácký vlastnosti. To víte, jsem skrz na skrz dobrácká povaha.
Potom je tu Zmijozel, tam se dostanou lidi, co si jdou za svým cílem a jsou možná předurčeni k velké síle. Do Zmijozelu byl zařazen Pán zla, jinak nazýván Lord Voldemort. Na svojí kolej poté tak trochu hodil stín, jelikož velká většina absolventů zmijozelské koleje se přidá na jeho starnu zla a stanou se Smrtijedi. Je teprve začátek školního roku a já si ho nechci kazit myšlenkami na Voldemorta...
Pak je tu Havraspár. Do této koleje Moudrý klobouk posílá ty chytrolíny, co používají mozek. Ti co hned nezpanikaří a najdou inteligentní řešení. Né jako já, která zpanikaří a udělá první co jí napadne.
No a nakonec je tu Mrzimor. To jsou ti pracovití, co si cení spolupráce. Takový naše sluníčka tady. Ne vážně. Teda kromě Thomase, ten mě nemá rád. Teda má, ale neví to. Kamarádím se s jeho holkou, Jennou. Moc z toho není nadšenej. Prej mám na ní špatnej vliv. Chápete to? Já a špatnej vliv. Pff.
Celé Zařazování nevnímám stejně jako skoro všichni ostatní starší studenti. Zatleskám, když zaslechnu název naší koleje. Konečně skončí i proslov ředitele Bradavic. Albus Percival Wulfric Brian Brumbál je velmi mocný čaroděj a laskavý člověk. Zmiňoval se o tom, že nemáme lézt do Zapovězeného lesa a všechno, co náš školník zakazuje, což byl vlastně dlouhý seznam. Né, že bychom ho dodržovali, že?
Pak nám popřál dobrou chuť a vzal si kuřecí stehýnko, které se před ním objevilo na táci s jídlem. Je to dobrej chlapík, že svojí řeč neprodlužuje.
Najednou se i na našich stolech objevilo jídlo. Se slušností jsem popřála všem dobrou chuť a natáhla se po housce a masu. Konečně jídlo.
Večeře byla už v plném proudu, když jednomu že Zmijozeláků vybuchl dort před obličejem, který nakrojil. Super vtípek, ne? Byl to můj nápad. To jsem vám neřekla? Hups, díra ve vypravování. Jsem fakt příšerná vypravěčka.Už jsem se zmínila, že Poberti dělají všelijaký blbosti a vtípky na všechny kolem? Taky za to schytávají hodně trestů. Tak já jsem v počtu trestů hned za nima. Dělám různé průsery asi od té doby, co jsem si s Jamesem udělala srandu z Blacka, a tak se mi to zalíbilo, že jsem se v tom rozhodla pokračovat. To víte, budování reputace od raného věku. Můj terč je oblibou chlupatý smeták našeho školníka Filche. Jmenuje se paní Norrisová. Neptejte se. Nevím, kde k tomu jménu přišel. Sice je to jen kočka, ale nenechte se zmást! Ta svině hrozně nahlas mňouká, když vás uvidí, jak se tajně plížíte po schodech... a to jsme si s Chloe chtěly jen dát půlnoční sváču.
Filche moc nemám ráda, takže mu někdy nacpu kabinet šikovnými věcičkami jménem bomby hnojůvky. Není z toho moc nadšený.
Pak je můj oblíbený terč už zmíněný casanova Black či Zmijozelská kolej. Jak už jsem říkala. Mezi Nebelvírem a Zmijozelem je to trochu přiškrcený. A vždycky se krásně zasmějeme, když se někomu něco ze Zmijozelu stane. Buďme upřímní. Polovina z nich jsou idioti, čtvrtina nafrněný idioti a ta poslední čtvrtina je jakžtakž v pohodě.
Kluci mají super přezdívku. Nazývají se Poberti, každý, kdo chodí do Bradavic, je zná. Já jsem zkusila Královna Bradavic, ale to se nějak nechytlo. Nechápu proč. Mám na to suprózní příjmení...
Když se něco semele, prvotní volba je, že je to chyba Pobertů nebo moje. Až pak se zjistí, že v tom nikdo nemáme prsty, tak se na to shlíží jako na chybu vesmíru. Takže teď už chápete.
Všichni ve Velké síni se otočili na Zmijozeláka pokrytého dortem. Nahlas, jak nejvíce to šlo, jsem pronesla: „Sakra promiň, Zabini. Bylo to mířený na Malfoye vedle tebe, chybička se vbloudila." A jako napovel se celé osazenstvo jídelny začalo smát. Samozřejmě kromě stolu, kde seděl Zmijozel.
Jsem ráda ve středu pozornosti, tak jsem se ještě poklonila. A to už si to ke mě štrádovala Minerva. „Slečno Kingová, můžete mi vysvětlit, co se právě stalo?"
„Myslím, že náš zmijozelský spolužák měl chuť na dort," řekla jsem s úšklebkem. Minnie mám ráda. Vyhubuje mi a pak mi dá trest, nic jiného se nestane.
„To vidíme také, ale nevíte něco o tom, jak se to stalo?"
„No nejspíše je to tím, že jsem ten dort začarovala. Ale nejsem si jistá. Vždyť víte, v Bradavicích je možné všechno." Cass vedle mě se uchechtla. Ona mi někdy pomáhá zrealizovat moje vtípky, hlavně na našeho casanovu.
„Školní rok ani nezačal a já vám musím dát školní trest, slečno Kingová. Zítra kolem šesté hodiny večerní se dostavte do mého kabinetu. Také odebírám Nebelvíru deset bodů. Toto je poprvé v historii Bradavic, kdy nějaká kolej začíná v mínusu. Vaši spolužáci vám mohou poděkovat později. A teď," důležitě odmlka a vzpřímila záda „poprosím všechny prefekty, aby odvedli studenty prvního ročníku do společenských místností a všechno potřebné jim vysvětlili."
To byl pro všechny povel, že večeře je u konce. Hodila jsem úšklebek na holky a společně jsme se za davem vydaly do našich společenských místností.
Takže tady je další... ♥ Snad se líbila.
Annie
ČTEŠ
Blacku?! Kingová?!
FanfikceV klídku jsem si to takhle štrádovala vlakem, když najednou se otevřely dveře od kupé a narazilo do mě lidské tělo. A tak jsem se už podruhé v tento den ocitla na zemi. Zahlédla jsem kštici černých vlasů a z pusy mi automaticky vylétlo: „Blacku?!" a...