19.5K 1.2K 417
                                    

ÖZEL BÖLÜM

『 karakter tanıtımı 』

×

KIM Jimin

Gerçek ismi: PARK Jimin

Doğum tarihi: 13.10.05

Kan grubu: A

Boy/kilo: 173cm/67kg

Karakterini tanımlayan kelimeler: estetik, nazik/hassas, bağımsız.

“İyi kalpli biri ve ona güvenilmesini seviyor. Hassas bir yüreği var. 'Sağlık en önemlisi' zihniyetine sahip. Kendi bedenini iyi anladığından dolayı sağlığını her zaman ilk önceliğe koyuyor, ve eğer bir endişe veya güvensizlik duygusu varsa kendisini yormayacaktır.
Bu, dış yüzünden belli olmasa da cana yakın biri, diğer insanlar tarafından ona güvenilmesini seviyor. O yüzden eğer ona bir şey sorarsanız kesinlikle sorunuzu can-ı gönülden ve çoşkuyla cevaplayacaktır.
Ortamı sakinleştiren, iyileştirici bir etkisi var.
Aşk çizgisi dengeli, bu da insanlar arasındaki mesafeleri iyi bir şekilde idare edebildiği anlamına geliyor. Herkesle, ilk kez tanıştığı insanlarla bile kolayca konuşabilir, insanları rahat hissettiren bir ortam yaratabilir. Çoğu insan Jimin'le beraberken iyileşiyor gibi hissediyor.

Cinsellik en yakın arkadaşı. Bu onun için karşı konulamaz bir şey.¹”

¹”

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

×

KIM Taehyung

Doğum tarihi: 30.12.95

Kan grubu: AB

Boy/kilo: 178 cm/62 kg

Karakterini tanımlayan kelimeler: kutsanmış, karizmatik, aktif.

“Ataları tarafından kutsanmış ve korunuyor. Uzun zaman önce yaşanmış bir şeyi çol net bir şekilde hatırlayabilir. Ayrıca rüyasını gördüğü veya düşündüğü şeyin gerçek olma ihtimali de var.

Düşünceleri ve hareketleri bir anlık değişmeye bağlıdır. Bu yüzden bazen etrafındaki insanlar ne düşündüğünü anlayamaz. Ama bu hızlı bir beyne sahip olduğu içindir. İnsanlar kişiliğinin tuhaf olduğunu söylediğinde, muhtemelen neden böyle dediklerini anlamayacaktır. ²”

(1,2: Bu kısımların tamamı Jimin'in ve Taehyung'un avuç içi incelemesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(1,2: Bu kısımların tamamı Jimin'in ve Taehyung'un avuç içi incelemesi. Kitapta karakterleri gerçek halleriyle ele almayı seviyorum.)

(Fanartlar benim değil.)

Şimdi soracaksınız karakter tanıtımı için biraz geç değil mi diye daha yeni başlıyoruz :)

Önceden söz verdiğim üzere tatilim bitmeden kitabı yarılamış bulunuyorum. Kafamda belirli bir şema vardı ve bu şemaya göre yarısını atlattık. Tabii bu kitabın 20 bölüm olacağı anlamına gelmiyor. Daha fazla ya da daha az olabilir.

Kitabın bxb olması hakkında bir şey söylemek istiyorum. Ben hikayelerde eşcinselliğin tercih olarak bahsedilmesinden/gösterilmesinden pek hoşlanmıyorum diyebilirim. Kelimeler tam düşüncelerimi yansıtmıyor o yüzden biraz daha açarak söyleyeceğim: Jimin ve Taehyung arasındaki bağ bir tercih meselesinden çok daha fazlası. Bu kadar küçük bir şeye sığdırmam mümkün değil.

Bölümü yayınlamadan önce şuraya küçük ipuçları bırakıyorum umarım bu konudaki düşüncelerinizi yazarsınız:

1) Taehyung doktor olmak istiyor. Kore'de üniversiteye 20 yaşında başlanıyor ve tıp bizde de olduğu gibi 6 yıl.

2) Kitabın ana karakteri/anlatıcısı kimse o kişinin resmini kitabın kapağına koymak gibi bir huyum var.

Bundan sonraki bölümlerin gelme sıklığı oyların artışına ve o güzel yorumlarınıza bağlı ♥

LITTLE BROTHER | Vmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin