AŞKI YAŞA 7.BÖLÜM

906 10 0
                                    

 Sabah yüzümdeki tebessümle uyandım kıyafetlerimi giyinip koştum rüzgara karşı sadece koştum kahve alıp kız kulesinin karşısındaki banka oturdumdünü düşündüm keremi neden birden bukadar değişmişti ben naparsam yapıyım neden kızmıyordu çok merak ediyordum !! herneyse hayata tekrar dönmüştüm eski zeynep olmuştum 'Ateşi Görmeyen eski zeynep çok özledim seni dedim biliyorum duyuyordu beni sabah erkendi ama babam gibi sevdiğimhakan amcayı aradım...

 

 

Zeynep= Günaydın baba nasılsınız ayten annem nasıl ?

 

 

Hakan Aşiretoğlu= Sanada Günaydın yavrum nasıl olsun aynıyız be kızım işte acımızı yaşıyoruz

 

 

Zeynep= Baba birşey sorucam ??

 

 

 Hakan Aşiretoğlu= sor tabi kızım

 

 

Zeynep=İnna Lillahi Ve İnle İleyhi Raciun nedemek ?

 

 

Hakan Aşiretoğlu= Şüpesiz Biz Allah'tan Geldik Ve Şüpesiz Dönüşümüz O'nadır... Hayırdır ?

 

 

Zeynep= Merak ettim baba neyse rahatsız etmiyim herkese selam söyle Ellerinizden öperim

 

 

Hakan Aşiretoğlu= Gözlerinden öperiz

 

 

Rüyamda Ateş bana bu duayı söylemişti şimdi daha iyi anlıyorum ! sevgiliden gelip sevgiliye dönmek sana birkez daha aşık oldum ateşimiyi uyu.. Kalkıp eve gittim banyo yaptım  formamı giyinip aşşağıya indim anneme kocaman sarılıp yola çıktım melisi arıyım seni almaya geliyorum dedimşaşırdı  :)

 

 

Melis=Ben çıkıyorum baba zeynep gelicek onla gelicez okula

 

 

Cihan Hoca= Kızım iyimi zeynep nasıl oldu !

 

 

Melis= Valla baba daha iyi bu okul iyi geldi ona iyiki seni dinledik

 

 

Tülin= Aman kızım destek ol senden başkası yok biliyosun

 

 

Melis= Merak etme annem ben yanındayım onun 

 

 

Cihan hoca= Melis kızım kapıyı aç zeynep geldi 

 

 

Kocaman Gülümsememle günaydın diyip melisi öptüm içeriye geçtim cihan hocayla tülin teyzeme sarıldım nasılsınız filan dedim çok üzmüştümonlarıda melisle çıktık arabaya bindik müzik açtım  biraz dünü anlattım tam o sırada telefonum çaldı !

AŞKI YAŞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin