Aşkı Yaşa 6.Bölüm
Evden çıktım kafamda bu gün yapıcağım delilikler vardı aşkıma ateşime söz verdim mutlu olucaktım bu gün çok mutlu olucaktım.. Ama kerem bilmiyordu onu görünce tüm bedenim sarsılıyordu daha tanışalı 1.hafta olmamıştı ve ben çok değişik duygular besliyordum ama aşık değildim bu imkansızdı bir kalbe iki kişi sığmazdı ki her neyse indim arabadan ve aşık olduğum kız kulesine doğru yürüdüm işte ordaydı gülümsedim ve koştum kereeem diye gülerek koştum tam önünde durdum nefes nefese aynı anda napıyoruz dedik ve güldük gülünce çok tatlı oluyordu arkasından çiçekleri çıkarttı inanmıyorum bilmişti..
Lavanta benim kokumdu herşeyim lavanta kokardı saçlarım,yastığım,kıyafetlerim aldım ve bulmuşsun dedim ben bulurum dedi ve güldük
Zeynep= Kereem
Kerem=Zeynep
Zeynep= Hadi gidiyoruz !
Kerem= Tamam ama nereye
Takip et beni dedim tutum elinden koşarak arabasına gittik kemerimizi taktık salak salak gülüyordum ama oda gülüyordu onu çifliğe götürdüm at binmeyi severmisin dedim baktı ve güldü severim dedi hadi ozaman dedim.Kendimize ikitane kocaman at seçtik benimki aşırı huysuz ve inatçıydı çok sevdim onun kide attan çok öküze benziyordu atını bulmuşsun dedim baya bir güldük atlara binip ormana doğru hızlı bir şekilde gittik okadar hızlıydık ki saçlarım uçuyordu arkamı döndüm beni kimse geçemez diye bağırdım bağırmamla kerem den deh diye bir ses duydum yetişti bana afferim dedim gülüyorduk deli gibi ellerimi açtım nefesi çektim içimde çok değişik şeyler vardı kerem ne düşünüyordu çok merak ediyordum ama 24 saat dayanıcaktı bana yapıcak birşey yok ..
İndik ormanda yürüyorduk ben yorulmadım ama kerem birazcık yorulmuştu inkar ediyordu ama ben anladım geri döndük arabaya binip onu rıfat amcanın yanına götürdüm rıfat amca balıkçıydı hafif deli ama ben onu çok severdim herşeyimi bilirdi oda beni severdi keremde sevsin istedim yemek yiycektik indik arabadan kerem sordu tabi
Kerem= Okadar güzel yer varken bu balıkçı kulubesinde ne yapıcaz ya
Zeynep= sen bir sussana ya o mekanlar dışı güzel buranın içi güzel kerem gel hadii Rıfat amcaa
Rıfat= Ooo zeynepim gelmiş yanındada sevdiğini getirmiş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKI YAŞA
Narrativa generaleAŞKI YAŞA.. Konusuyla herkesi etkisi altına almış bir hikayedir.. Vatan,Aşk,Allah,Mafya Ve Ağalıkla ilgili bir çok alanıdır. Ama herkesi kendisine bağlayan tek bir sebebi vardır. Hayat! Okuduğunuz her bölümde kendinizi bulacaksınız, hayellerinizi ra...