AŞKI YAŞA 100.BÖLÜM ( KOCAMAN BİR AİLE OLDUK İYİ OKUMALAR)

332 2 0
                                    

100.BÖLÜM

YAZAR'IN AĞZIN'DAN

Zeynep ve kerem pusuya düşmüştü! Yapıla bilecek hiç birşey kalmamıştı zeynep hiç itiraz etmeden kendi ayaklarıyla teslim olmuştu! Onu alan kimdi bilinmez ama türk mafyası veya istihbarat değildi! Kullanılan silahlar ve bayıltma sistemi israil veya başka bir ülkeyi işaret ediyordu! Kerem ayıldığın'da durumun farkına vardı ve hemen depoya gitti. Nizar ve kurt hemen harekete geçti. Eski düşmanlar, sokaklar her yere dağılmış arıyorlardı! Kerem kafayı yemek üzereydi bağıra, bağıra adam dövmek istiyordu.Böyle salak bir şekilde nasıl pusuya düştüklerini en önemlisi neden zeynep'in kendi ayaklarıyla teslim olduğunu bilmiyordu! Ellerinden geleni yapıyorlardı. Bütün adamlar istanbul'da her taşın altına bakıyorlardı! Kurtun telefonu çalıyordu ama sanki inadına duymuyordu kerem artık dayanamadı.

Kerem= Abi senin'ki !!

Kurt=Men özüm diyorum ki polisi yokluyah yav bir ellin nesi var iki ellin sesi vardır ha !

  

Nizar=Kerküklü!

Kurt=Tamam men özümde bilirim devletle ayrı düşmüşüz ama işin diğer ucunda'da hakan ağa vardır yav!!

Kerem=Lan seninki diyorum telefonun çalıyor baksana

 Kurt=Telefon haa yav benimkinin didreşimi yoktur! Eskidir balam duymamış olamazmıyım ne bağırıyorsunuz yav

Nizar=Dünya duydu anasını satıyım açsana artık!

 Kurt=Tamam be ! Alüüü kim ? Ne!!

 Kerem=Noldu abi ? Zeynep'mi 

 Kurt=( Nasıl söyliyeceğimi bilmiyordum) Ihhıı balam zeynep'in eşkaline uyan bir kadın öldürülmüş! Morg'daymış ııhı kimliği belli değilmiş!!

 Nizar=Yok, yok dünya alem tanıyor yav onu! Iıı hiç korkmayın o değildir yani imkansızdır ha ! Yok,

 Kerem=Yıldırım !

AŞKI YAŞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin