AŞKI YAŞA 34.BÖLÜM

575 6 1
                                    

İşte biz gene zeybek, oynuyorduk  bu seferki tek fark butün ailemiz ve iş adamları vardı ve kameraların filaşları patlayıp duruyordu yarın sabah manteştik. Öküz keremde bunu istemişti ama tek hissettiğim şey keremin aşırı yakışıklı oluşuydu o gülünce bende gülüyordum benim gülmemi duyan bütün misafirlerde gülüyordu ve kerem dizlerinin üzerine çöktü ellini toprağa sonra kalbine daha sonrada  anlına götürdü burda bana bir mesaj vardı. Ayağa kalktı ve önünde eğilmemle oyunumuz bittmişti herkes alkışlıyordu alışık değillerdi sonuçta onlar içki içsin dedikodu yapsınlar tek eğlenceleri buydu o geceyi değiştiren ve eğlenceli yapan tek şey keremdi.Gülerek masaya gittik ama benim suratım kıp kırmızı olmuştu  babam ahmet amcaya ee hadi bizde çıkıp şöyle omuz omuza oynayalım dedi ahmet amcaya çok tersti insanlara yeni alışıyordu birde halaymı çekicekti diye düşünürken davulla zurna devreye girdi oha dedim.Ahmet amca ve babam ortaya geçti babam cebindeki mendili eline aldı ve halaya başladılar hayır benim şok olduğum aslında kereminde onlarla oluşuydu dünyanın en yakışıklı adamları orda halay çekiyordu ağır, ağır kendileri gibi herkes şok olmuş bir biçimde izlerken bende keremin yanındaki yerimi aldımcanda bize katıldı, barışta ve diğer misafirlerde işte şimdi eğlenmeye başlamıştık yarın o gazetede çıkıcak haberlerde resul şerefsizi herşeye inat eğlendiğimizi görünce suratını merak ediyorum. Halay bittikten sonra herkes normal eğlencesine dönmüştü babamın yanındaydım keremle can gülüp duruyordu ama benimaklımda başka şeyler vardı. Babam hele gel kızımla hasret gidereyim dedi koluna girdim yürümeye başladık kerem merakla bize bakıyordu ne konuşacağımızımerak ettiğini biliyorum ama herşeyin bir zamanı var bu olay bizim ailemizin sorunu o bilmesede olurdu. Babamla tenha bir yerde durduk bu gecede eksikolan tekşey ateşti zeynep ama ben hiç üzgün değildim kerem sağolsun çok destek oldu dedi. Baba daha büyük sorunlarımız var şuanda ne kerem nede ateşumrumda değil kendi canımda öğle dedim. Şok olmuş suratıma bakıyordu...

Hakan A.=Zeynep kızım nolduki siz o resul köpeğiyle birbirinize girdiniz ??

Zeynep=Ateşi öldürten adam resul baba 

Hakan A.=Ne resulmu ben dünyayı onun başına

Zeynep=Hayır baba konu o değil eğer o olsaydı ben şuan çoktan yapmıştım!

Hakan A.=Tam anlatırmısın şunu zeynep

Zeynep=Baba bu böyle ayyak üstü konuşulucak birşey değil iş çok ciddi geçen benle melis  giderken takip edildik bende tenhaya sürdüm arabayıönceden ayarladığım adamlar da geldi aldım adamları mesajımı gönderdim gittik. Gece de şivan beni tek takip eden adamı aldı resulün sağ koluymuş  bir  güzel dövdüm.. Cevap göndermiş hepimizin resmi var keremin yüzüne çizgi atmış...

Hakan A.=Keremmi onun ne alakası var ?

Zeynep=Valla baba ben artık ipin ucunu kaçırdım şurdan bir çıkalım anlatırım sana yanlız çok dikkatli olmamız lazım bir süre sakın tek biryereçıkmayın şu işi bir halledelim baba.

AŞKI YAŞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin