AŞKI YAŞA 57.BÖLÜM

460 5 0
                                    

57.Bölüm

Kerem ve zeynep yoğun koruma eşliğin'de Keremlerin evine gitti, İçeriye girdiklerinde Ahmet koltuğa oturmuş düşünceli bir şekilde dosyalara bakıyordu. Çocukları görünce gülümseyip meraba dedi. Zeynep Ahmet beye doğru gidip onu öptü ve meraklı bir şekilde koltuğa oturdular. Kerem baba neler oluyor dedi. O sırada evin çalışanı nurgül kapı'da belirdi ve Hakan bey geldi efendim dedi. Zeynep ve kerem hemen ayağa kalktılar ilk önce zeynep sonra kerem hakan beyin ellini öptü.Ahmet çok şaşırmıştı oğlunu öyle görünce. Hakan bey herzaman ki havasıyla ayakta duruyordu uzun boyu,Üzerine tam olan koyu renkli takım elbisesi. Kirli sakalı ve ellindeki kehribar tespihiyle neredeyse aynıydı. Çocuklara gülümseyip ahmetin ellini sıktı ve artık herkes oturuyordu.. 

Zeynep neden haber vermedin baba geleceğini daha dün konuştuk dedi. Hakan bey hemen cevap verdi. Hiç zamanım olmadı kızım işler birbirine girdi dedi. Ahmet başını salladı kerem ve zeynep iyice meraklanmaya başlamıştı. Ahmet söze girdi. Yardıma ihtiyacımız var diye. Kerem nasıl bir yardım baba napa bilirizki diye cevap verdi. Ahmet aslında senden değil oğlum zeynepin yardım ettmesi lazım dedi. Kerem bu söze çok alınmıştı, Ahmet sayer oğlunu bu işlerden uzak tutmuştu hiç bir bilgisi yoktu keremin. Hakan tam tersi zeynepi her alanda eğitmiş ve destek olmuştu. Zeynep keremin bozulduğunu anladı ama şuanda duygusunu karıştırmanın doğru olmayacağını anladı. Hakan söze girdi kızım zor zamanlardan geçtiniz farkındayım okulunuz da var ama senden bir ricam olacak dedi. 

Zeynep o nasıl laf baba emret dedi. Hakan bir kez daha kızıyla gurur duydu. Kerem zeynepe baktı sonra ondan yardım bekleyen iki adama. O oda da bulunmasına gerek yoktu. Ayağa kalktı ve ben sizi yanlız bırakıyım dedi. Evden çıktı bulut hemen arabanın kapısını açtı ve kerem bindi. Yollu izliyordu ve sinirliydi kız kulesine dedi. Yol boyunca babasının sözleri çınladı kullağında Senden değil oğlum zeynepten! İşte bu söz kereme bıçak gibi saplanmıştı. İndi arabadan ve denize baktı. Hiç bir zaman işe  yaramıyacaktı çünkü onların adetini gelleneğini bilmiyordu. Uzun süre yurt dışında yaşamıştı. O emreder di adamları yapardı. Burda sistem farklıydı emir bile verse herşeyde en önde, adamların önünde gittmek zorundaydı.Zeynep gibi... O sırada başka bir araba geldi ve araba'dan zeynep indi kereme doğru kafasını salladı. Herzaman kaçıyorsun birkere'de dur ve savaş be adam dedi. Kerem ona öldürücü bir bakış attı. Zeynep gülerek ona doğru gitti sarılıcaktı amaYıldırım ve bulutu fark etti siz babamın yanına gidin gelicez bizde dedi. Adamlar ikiletmeden arabaya bindi ve gitti.Kerem birkez daha anladı ağa olmaya çalışmakla, Ağa olmak çok farklıydı.. Zeynep kereme arkadan sarıldı hemen pes edersen korkak olursun. Ama savaşırsan ve kazanırsan işte o zaman adam olursun. Sakın pes ettme kerem benim tanıdığım ve aşık olduğum adam asla kaçmaz. Ucunda ölüm olsa savaşır bu artık ikimizin savaşı ailelerimizin bize ihtiyacıvar ve biz onların yanında olucağız dedi. Kerem zeynepe döndü elleriyle zeynep'in kafasını tutttu bana değil güzellim,sana ihtiyaçları var dedi. Yanılıyorsun kerem senin'de bende burdayım demeni beklediler ama sen gittin. Benim sevdiğim kerem ağa isyan ederdi. Sakın pes ettme çünkü ben biliyorum ki birgün gelicek herkes senin adaletinle yaşayacak anladın mı? dedi. Kerem zeynepe doğru kafasını eğdi seni seviyorum ve yemin ediyorum ölene kadar savaşıcam dedi. İşte bu sözler zeynepi yaktı geçti. Şimdi kerem ağa babamlar bizi bekliyor hadi bakalım gidelim ve onları ayyağa kaldıralım dedi.Zeynep'in arabasına kadar gittiler. Aşkın önünde kim dura bilmiş ki..Ne ölüm, Ne silah, Ne töreler Nede kan. Hiç birşey Artık onların yollunu kesemezdi..

SAYERLER'İN EVİ**

AŞKI YAŞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin