116.BÖLÜM
Nizar kollarında zilanla yerde kala kalmıştı kurt, kerem, Melis ve barış kapıda öylece bakıyordu melisin gözyaşları artık kendini sel gibi bırakmıştı kurt kapının yanına çöktü kerem bir ara arkasını döndüğünde Zeynep i gördü Zeynep kendini toparladı ve koşarak salona girdi zilanın nabzına baktı sessizlik hakimdi! Zeynep gülerek ‘’Yaşıyor ‘’dedi herkes oh çekti ama nizar öylece bakıyordu Zeynep nizarın yakasına yapıştı ‘’Yaşıyor lan yaşıyor hadi kalk daha düğününüz olucak oğlum hadi ‘’dedi nizar başını kaldırıp ona baktı Zeynep hırkasını zilanın yarasına bastırdı ambulans tam zamanın da gelmişti kerem arabayı kullanıyordu kurt ve nizar arkada oturuyordu Zeynep önde ellerinde ki kanı temizliyordu aklında tek bir soru vardı Nasıl ? Zilanın ölmediğini nasıl biliyorlardı hastaneye varmışlardı Melis ellinde kahve ile geldi nizar kafasını duvara yaslamıştı Zeynep babasını aradı durumu anlatı. Ortalık karışacaktı kerem nizarı sakinleştirirken Zeynep terasa çıkıp derin bir nefes aldı tedbirsiz davranmıştı zilanı tek bırakmıştı o da yetmezmiş gibi eniştesi delirmişti her şey alt üst olmuştu aslanı da unutmadı tabi merdivenlerden inip keremin omzuna yaslandı ‘’ Hayatım herkesi sana emanet etsem babamla konuşmam lazım ama nizarı tek bırakmak istemiyorum ‘’dedi kerem Zeynep i anlından öptü ‘’Sen git güzelim buralara ben bakarım dikkatli ol ! ‘’Dedi Zeynep başını salladı ve arabasına bindi yıldırım gelmişti doğru aslan beyin köşküne gittiler. Zeynep kapıyı çaldı ve aslan ile kılıç alinin karşısına oturdu..
Aslan=Neler oluyor ?
Zeynep=Evle alakalı bir sorun yaşandı şimdi bir şey kalmadı!
Kılıç Ali =Bu adamlar kim patron
Aslan=Bilmiyorum evime nasıl girdiler bunu anlamadım kılıç
Zeynep=Aslında !
Aslan=Seni dinliyorum
Zeynep=Son işlerinize göz attım! Güney doğu projeniz, Tekneleriniz bunu yapan büyük ihtimal Ruslar unutmayın ki dağdakilerin ellinde rus silahları var siz büyük bir ticari ağını ellerinden aldınız sizin ölmeniz onların işine gelecektir!
Asln=Bunu bende düşündüm böyle bir duyum da var elbette
Kılıç Ali=Binlerce adam bu evi koruyor bizden habersiz kuş uçmuyor nasıl oluyorda ben dışarıda iş peşindeyken aynı anda saldırıyorlar
Zeynep=Evi dinliyorlarmış nezaman koyduklarını bilemeyiz belki ev yapılırken bile koymuş ola bilirler sizin oraya gideceğinizi öğrenince adam göndermişlerdir. Aslan beyin tek kaldığını da biliyorlardı şimdi önemli olan adamlar nasıl girdi bunu bulmak lazım
Aslan=Kılıç bu işi hemen araştır
Kılıç Ali=Arzu edersen bunu Zeynep araştırsın benim bir hatam varsa bunu görmek isterim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKI YAŞA
General FictionAŞKI YAŞA.. Konusuyla herkesi etkisi altına almış bir hikayedir.. Vatan,Aşk,Allah,Mafya Ve Ağalıkla ilgili bir çok alanıdır. Ama herkesi kendisine bağlayan tek bir sebebi vardır. Hayat! Okuduğunuz her bölümde kendinizi bulacaksınız, hayellerinizi ra...