AŞKI YAŞA 1.BÖLÜM

1.5K 24 1
                                    

Aşkı Yaşa 

1.Bölüm

KEREM İN AĞZINDAN

İçim de öyle bir duygu vardı ki inanamadım bu ben değildim ben ve korku imkansızdı !! Kız kanlar içinde yerde yatıyordu hızla başına gidip ağlayan arkadaşına seslendim sesim titriyordu! ''Ağlamayı kes de yardım et hadi ''Dedim kızı kucağıma alarak arabaya bindirdim deli gibi hızlı gidiyordum onu bizim hastaneye götürecektim! Kızın arkadaşı ağlayıp duruyordu bu beni iyice delirtiyordu sonunda hastaneye varmıştık bağırmamla tüm görevliler geldi! Kızı hemen odaya aldılar bende koşar adımlar la yukarı çıktım..

Kerem: Emrah amca

BaşHekim: Kerem birşey mi oldu nedir bu halin ?? 

Kerem: Emrah amca bir kız benim yüzümden bayıldı boynunu sıktım yanlışlıkla ölmesin lütfen yardım et birşey yap!

BaşHekim: Merak etme sakin ol hemen ilgilenicem kerem otur şöyle hadi bende kıza bakıym..

İki saat oldu ve ben öylece tavana bakıyordum ya öldüyse hayır hayır ölemez ölmemeli diye düşünürken kapı çaldı içeriye emrah amca girdi zeynep iyi dedi. Zeynep bu ismi hayatım boyunca unutmayacaktım asla !!Emrah amca anlatmaya başladı sinirden vücudu kitlenmiş ve bayılmış nezaman sinirlense bayılırmış piskolojik dedi yüzümde öyle bir gülümseme oldu ki emrah amca bile yadırgadı çıktım ordan koridorda o kız vardı Adı ıııım melis yanıma geldi zeynep iyi görmek istermisin dedi. Evet dedim odasına girdiğimde uyuyordu! Dizlerimin üzerine çöküp bir süre kızın yüzünü inceledim kusursuzdu, Kalemle çizilmiş kalın dudaklar, büyük gözler uzun kıvırcık saçlar, ve bem beyaz bir yüz! Kendimi toparlayıp odadan çıktım bu korku bana bir ömür yeterdi!!

 ZEYNEP'İN AĞZINDAN

Gözlerim karardığında biraz olsun mutlu oldum çünkü biliyordum ki işallah ölmüşsem ateş beni bekliyordu öylede oldu okadar yakışıklıydı ki büyülendim! Yanıma gelip elimden öptü hayran hayran ona baktı '' Biliyorum çok üzülüyorsun, Ama benim keyfim yerinde sana verilen bu hediyeye nankörlük etme benim zeynep'im güçlüdür Yaşa benim ceylan gözlüm sadece yaşa ''Değip uzaklaştı onun istegi benim için emirdir! Gözlerimi açtığım da bir odadaydım yanımda ağlayan melisim ve annem vardı! Okadar çok çektirmiştim ki onlara vicdan azabı kavuruyordu beni!!

Demet: Zeynep kuzum iyimisin Annecim

Zeynep= İyiyim Annem  merak etme çok iyiyim

Demet= Zeynep hergün başına ne gelecek  diye düşünmekten bıktım yeter be annecim yeter  

Zeynep=Anne benim ciğerim yanıyor, biliyorum yoruldun üzülmekten, korkmaktan ama Allah büyük artık geçti annem tamam ağlama!

Demet ve Melis birbirine bakıp gülümsedi ve zeynepe sarıldılar bir süre sonra zeynep nezaman çıkıcaz diye sormaya başladı demet doktorla konuşmak için odadan çıktı.

Zeynep: Nasıl geldik noldu bana melis ?

Melis: Valla canım o çocukla kavga ettin işte sen düşüp bayılınca oda çıktı hemen ben bağırınca filan millet geldi 2-3 dakkika sonra çocuk geldi seni kucakladığı gibi buraya getirdi işte bağırdı çağırdı başhekim bile geldi galiba buranın sahibiymiş çok korkmuş gibiydi ya yazık çocuğa

Zeynep: İyi olmuş o öküze az bile ! ömür boyu vicdan azabı çeksin ölede bilirdim 

Melis: Aman be zeynep az değilsin ama iyiki benim kardeşimsin öpiyimiii hıı ?

Zeynep : Gel öp hadi  

Tam o sırada kapı açıldı annem ve yaşlı bir adam içeri girdi başhekimmiş biraz konuştu zorlama filan neyse çıktık eve geldik meliste bizde kaldı odama çıktım Ateşe söz verdiğim gibi resimleri anıları kaldırdım aynaya baktım güzeldim ama eksik ve bakımsızdım yeni bir okula başlıyacaktım ve iyi görünmem lazımdı.

KEREM EV:

Can: oha be kıza bak diklendi birde öldürmezsen adam değilsinmi dedi vay be kaldımı böyle kızlar helal olsun abicim kıza hemen hastaneye çiçek gönderiyorum 

Kerem: Can bi siktir ya adam gibi birşey anlatıyoruz demi öldü sandım lan dünya karardı ne biliyim kızın piskolojik deli olduğunu anlamam lazımdı zaten normal değildi bak o

Can: Aman olan olmuş işte boşver kardeşim sen delikanlılık yapıp hastaneye götürmüşsün birdaha nerden görücen haa

Kerem : Aynen hadi yatalım artık baya yorucu bir gündü

Ertesi Gün..

Melis: Zeynep oha bu senmisin kızım dehşet güzel olmuşsun 

Zeynep : Abratma saçımın rengini açtırdım biraz fön işte az makyaj burdayım 

Melis: Hadi ozaman yeni okul bekle bizi ohohoho

OKUL**

Barış: can kerem nerde?

Can: Çocuğun birini dövüyor barut gibi gene bu sabah

Barış: Ne olduki niye böyle 

Can: ya dün bir kız bunun raconu bozmuş herkesi o kız gibi görüyor 

Barış :Oha şu kızlara bak !!!

Zeynep: Kızım herkes bize bakıyor ya 

Melis: Baksınlar güzele bakmak sevaptır hıhh 

Zeynep: Yürü yürü

Tam koridordan geçtik müdürün odasına giricektik ki duvara çarptım sandım kafamı bir kaldırdım tam karşımdaydı kaderse ben böyle kaderin...

AŞKI YAŞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin