1.Yeni Okul

208 18 11
                                    

Merhaba ben Sooyeon Jung. Jessica'da diyebilirsiniz. Amerika'da doğdum fakat babamın işleri yüzünden Kore'ye gelmek zorunda kaldık. Lise son öğrencisiyim. Bir tane kız kardeşim var. İsmi Soojung,o da 11'e gidiyor.

Sabah çalan alarm sesi tüm odayı doldururken sinirle uyandım. Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gidecekken aklıma gelen şey ile tekrar yorganın içine girdim. Annem ve Babam eski okulumda çoğu kişiyle anlaşamadığım,zorbalığa uğradığım için beni okuldan aldırmışlardı. Evimize eskiye göre biraz daha yakın olan Lise'ye kaydımı yaptırmakla kalmamış,Soojung tek kalmasın diye onu da benimle aynı okula aldırmışlardı. Okula gitmeyecek olmanın verdiği his ile yatacakken Soojung içeriye daldı.
Bu kız beni deli ediyor!
J-"Soojung-Ah kapı çalmak nedir bilmez misin?"
K-"Söylenme Unnie! Kalk giyin,kahvaltıya bekliyoruz."
Sabahın köründe uyanmaktan nefret ettiğimi söylemiş miydim?
Yataktan doğruldum,elimi yüzümü yıkayıp en sevdiğim pijamalarımla kahvaltı için aşağıya indim.
Annem,babam ve Soojung oturmuş beni bekliyorlardı.
Hepsine gülümseyip masaya oturdum. Krystal çok heyecanlı bir şekilde hızlı hızlı yiyor sürekli saate bakıyordu.
J-"Bu ne heyecan Soojung? Yavaş ye boğulacaksın!"
K-"Unnie sen iyi misin? Bu sıralar unutkanlık falan mı var sende ? Bugün yeni okulumuza gideceğiz. Daha fazla oyanlanma çabuk ye!"

Bu kızın bu asi tavırları da beni deli ediyor!

Babamla göz göze geldikten sonra bana baktı ve;
"Sooyeon yeni okulunda eskisi gibi şeyler olmayacak bunun için rahat olabilirsin. Okulunuzun müdürü benim lise arkadaşım. Birşey olduğunda ona söylemen yeterli. Soojung'a da göz kulak ol bebeğim. Hadi git üstünü giyin,sizi okula bırakacağım.

♊️♊️
Soojung ile beraber odalarımıza çıktık. Evimizde çalışan hizmetli abla okul üniformalarımızı çoktan ütüleyip, güzelce yerlerine yerleştirmişti bile..
Neyse ki üniformalar eski okulun ki gibi iğrenç değildi. En azından renkleri birbiri ile uyumlu.
Güzelce giyinip düz saçlarımı omuzlarıma saldım. Soojung kapıda sabırsızlıkla beni bekliyordu. Odadan çıktım ve ikimiz de arabaya doğru yürümeye koyulduk.
♊️♊️
Okul cidden güzele benziyordu bakalım öğrencileri nasıl?
İçeri girdim sınıfımı önceden öğrendiğim için katları tek tek dolaştım ve sonunda buldum. Ben katları dolaşırken ders çoktan başlamıştı. Kapıyı tıktıkladım ve içeri girdim. Hoca şaşkın şaşkın yüzüme bakarken ben de "Dersinizi böldüğüm için özür dilerim hocam ben yeni geldim de~" Hoca utangaç tavırıma gülümserken "Hoşgeldin canım bize kendini tanıtıp, yerine oturabilirsin" dediğinde yüzümü sınıfa döndüm ve kendimi toplayıp konuşmaya başlayacaktım ki birden karşıdan iki eliyle bana el sallayan ortaokul arkadaşım Taeyeon. Ona en içten gülümsememle gülücük yolladıktan sonra konuşmaya başladım.
"Merhaba ben Jessica. Okula yeni transfer oldum. Umarım iyi anlaşırız~" kısa bir selamlaşmadan sonra Taeyeon'un yanının boş olduğunu görür görmez oturdum.
Tabiki klasik bir hocamız olduğunu farketmedim değil! Zil çalana kadar ders işledi....Bu cidden iğrenç!
♊️♊️
Tenefüs'de Taeyeon bana diğer ortaokul tayfamızında burada olduğunu söylediğinde çok mutlu olmuştum ^_^
Taeyeon ile gülerken bir çocuğun beni izlediğini farkettim. Ona her ne kadar çaktırmamaya çalışsam da bana baktığını görebiliyordum. Uzun boylu cool bir çocuk. O küme de tamamen o ve arkadaşları oturuyordu sanırım hepsi ile pek bir yakın gözüküyordu.
♊️♊️
Okul bitti. Çıkışta Soojung ile yürümeye başladık. İlk günümüz hakkında biraz konuştuktan sonra eve vardık. Hızlıca odama çıktım ve şuan istediğim tek şey uyumaktı.

Üzerimi çıkartıp rahat birşeyler giydim ve yatağın içine girerek uykuya daldım.

İce Prince and İce PrincessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin