16.Soluk Gün

42 5 8
                                    


Eve girdiğim gibi çığlık atmaya başladım.

Tanrım... Böyle olmamalı. Daha geçen gün ona karşı hiçbir şey hissetmiyordum. Ne ara bu hale geldim.

Hayır Jessica! Bu kadar çabuk olması imkansız. Hayır, hayır, hayır!

Kendi kafamda ki karmaşıklık ile uğraşırken Soojung'u gördüm. O da salona doğru geliyordu.

"SOOOJUNGGGGGG!"

İtiraf etmeliyim ki çığlıklarım gerçekten çok güçlü. Bir yunus sesi gibi. İnsanı sağır da edebilirim.

Soojung gözlerini kısmış üstüne doğru koşan dinazora bakıyordu.

Hadi ama... Kimi kandırıyorum? Benden olsa olsa kedi yavrusu olur.

Soojung'un yanına geldiğimde ellerini tuttum ve zıplamaya başladım.

Şu an eminim ki kız kardeşim suratıma salak salak bakıyor. Dayanamadı ve sordu;

K; "Abla ne oluyor?"

"İce Princess dedi"

K; "Kim?"

"O"

K; "O kim?"

"Ya Kris işte!"

K; "Bunu söylemeni bekliyordum" diyerek bana doğru gülmeye başladı.

Kendimi koltuğa attım ve ayaklarımı havaya kaldırdım.

Şu an sadece çığlık atmak istiyorum.

Bir dakika! Bana ne oluyor? Hayır hayır hayır ona bu kadar kolay aşık olmayacağım.

"Soojung tamam yeter bu kadar. Aramızda bir şey yok" sonra gözlerimi tekrar havaya kaldırdım.

"Yiaa ama çok güzeldiğğğ" diyerek çığlıklarla odama çıktım.

Merdivenlerden Soojung'a baktığımda bana gülümsüyordu. Elimi dudaklarıma koyarak öpücükler yolladım.

Odamın kapısını açtım, aynaya baktığımda hala gülümsüyordum.

Yatağıma zıpladım ve telefonumu elime aldım.

Keşke açmasaydım. Yüzümdeki gülümseme soldu bir anda. Gözlerimin dolduğunu hissettim. Mesaja dokundum ve okumaya başladım.

Gönderen; Baekhyunnie

Jessica bu yazıyı yazarken ben bile üzgünüm. Sen daha da üzülürsün belki ama üzülme tamam mı? Hislerini az çok tahmin ediyorum. Kris ile sanki hafiften hafiften birbirinizden hoşlanıyormuşsunuz gibi. Orasını bilemem ama dışardan öyle gözüküyor. Henüz daha taze ama Kris'in Han-nah ile ilişkisi var. Bizim sınıftaki uzun saçlı kız. Çok ani oldu. Sen ise birden öğrenme diye ben önceden duyurayım dedim. Aslında bir nevi Kris istedi sana yazmamı. Ona karşı bir şey hissediyorsan Jessica vazgeçme tamam mı? Sen yine ne istiyorsan peşinden git. Üzülme Jessica. Ben senin yanında olacağım.

....

Kapattım telefonu. Mümkünse bir daha açmayayım. Okuduklarıma inanmak hiç istemiyorum. Han-nah kim? Ne alaka? Hiçbir şekilde muhabbet etmediği kişi ile nasıl bir ilişki yaşayabilir?

Gözümden yaş aktı o an. Bana ne oluyor? Unut gitsin. En başından sen de biliyordun Jessica.

Yorganımı kaldırarak yatağın içine girdim. Uyuyamayacağımı bilerek de olsa gözlerimi kapadım.

Neden bu kadar acıttı?

***

Sabah 2 saatlik uykuyla uyandım. Gözlerim torba gibi şişti. Aynaya baktığımda cidden korkunç gözüküyordum. Halim yoktu ama sınavlar yaklaşıyor. Okula gitmek zorundayım.

İce Prince and İce PrincessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin