Jessica
Yolda hızlı hızlı yürürken bir an yavaşladım. Aklıma Kris'e biraz sert davrandığım gelince yüzüm düştü. Öyle bağırmak istememiştim aslında ama ne biliyim çok sert tarafıma geldi galiba. Her neyse gördüğüm de yumuşatırım biraz.
***
Eve geldiğimizde İlhoon her zaman kaldığı odaya çıktı. Annemler çoktan yatmıştı bizde SooJung ile odalarımıza çıktık. Odama girdiğimde kendimi yatağa attım. Çok sürmeden Soojung geldi yanıma. Yatması için yanımı gösterdim. Gelip yanıma yattı.
Soojung; "Abla biraz sert mi davrandın?"
"Farkındayım Soojung ama o an kendime engel olamadım. Ne yapsam onu yumuşatabilirim?"
Soojung; "Bilemiyorum.."
Biraz sustuk. Kısa sessizliği o bozdu.
Soojung; "Hah buldum. 2 akşam sonra yılbaşı. Annemler büyük ihtimalle dışarı çıkacaklar onları mı çağırsak?"
"İyi fikir de Kris gelir mi?"
Soojung; "Hepsi gelirse mecburen o da gelir."
"Peki o zaman öyle yapalım."
Dedikten sonra SooJung'a sımsıkı sarıldım. Yanımdan gitmesini istemediğim için burda yatmasını söyledim ve beraber yattık.2 gün sonra
Çalan alarma birlikte biraz erken kalktım. Bugün önemli bir gün. Evi temizleyip süslememiz lazım. Erkenden hazırlanıp aşağıya indim. Annemi gördüğümde
"Günaydın anne. Bu akşam bir planınız var mı?"
Bayan Jung; "Babanla birlikte teyzenlere gideceğiz. Herkes orada toplanacakmış. Sizler de gelmek ister misiniz?"
"Yok biz gelmeyelim. Arkadaşlarımızın çağıracağız da onlarla kutlamak istedik"
Bayan Jung; "Siz bilirsiniz kızım. Biz birazdan çıkacağız"
"Tamam anne" dedikten sonra birşeyler hazırladım. Az sonra Soojung'da uyanıp geldi. Annemleri yolcu ettikten sonra Soojung ile atıştırdıktan sonra iş paylaşımı yaptık.
"Soojung üst kat sende. Ben alt katı temizleyeceğim" deyip iş başına koyulduk.
***
Bir buçuk saat süren temizliğin ardından soluğu mutfakta bulduk.
"Şimdi Soojung akşam için şirin keklerden yapmak istiyorum. Bir de hazır böreklerden almıştım geçen gün onları pişiririz. Yanlarına meze olarak birkaç bişey hazırladık mı bu iş tamam."
Soojung; "Atıştırmalık birşeyler hazırlamaktansa neden akşam yemeği hazırlamıyoruz?"
"Doğru! Neden aklıma gelmedi benim? O zaman akşam yemeği için hazırlanalım" deyip üstüme ceket alıp evden çıktım. Tavuk ve bir kaç bişey alıcaktım.
***
Eve geldiğimde tavukları özel sosla kızarttım. Kimbap, tteokbokkileri çabucak hazırladım. Bir de biftek yapacaktım. Etleri önceden hazırlayıp bekletmiştim. Onları ızgara olucak şekilde pişirdikten sonra soğumamaları için üzerlerini örttüm. Ben yemekleri hazırlarken Soojung ev süsleme işini bitirmişti. Şapkalar, maskeler, simli boyunluk süsleri her şey hazırdı.
"Soojung her şey tamam. Hazırlansak iyi olur"
Dediğimde odaklarımıza çıktık. Dolabımı açıp oradan siyah elbisemi çıkardım. Pırlanta küpelerim, bileklerimi de hazırladım. Oje reyonumdan siyah renkli ojelerimi de sürdüm parmaklarıma. Kıyafetimi giyip takılarımı taktım. Saçlarımı hafif hafif dalgalandırdım. Tamamen siyah olmamak için beyaz ev ayakkabılarımı giydim. Ben henüz makyajımı yapmamışken zil çaldı. Panikle kafamı kapıdan çıkartıp merdivenlerin orda duran Soojung'a
"Sen onları güzelce karşıla hemen geliyorum"
Deyip çabucak makyaj masama oturdum. O an ki heyecanla nasıl bu kadar güzel olduğunu hatırlamıyorum bile. Son düzeltmelerimi yaptıktan sonra parfümümü sıktım.
Aynaya bakıp birkaç gülücükten sonra odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İce Prince and İce Princess
FanfictionKris ve Jessica'nın lise zamanlarında ki aşklarını keşfetmeye hazır mısınız? O zaman keyifli okumalar..