14. "Bakışlarınız her şeyi anlatıyor"

47 8 10
                                    


Birinin beni dürtmesiyle birlikte gözlerimi açtım.
Kris bana gülümsüyordu. Uyku sersemi ben de onlara gülümsedim.

"Ah çok özür dilerim çabucak dalmışım. Rahatsız ettim seni"

Kris; "Sorun değil. Ben rahatsız olmadım"

İkimiz de güldük. Daha sonra bizim çocuklar sırt çantalarını takıyorlardı.

"Ders beden değil ki. Neden sırt çantalarınızı takıyorsunuz?"

Baekhyun soruma yanıt vermek üzere konuştu.

B: "Eve gidiyoruz"

"Ders mi boş?"

Hepsi soruma gülmeye başladı.

Kris; "Üç derstir uyuyorsun. Hocaya rahatsız olduğunu söyledim uyumana izin verdi. Derin uyuduğun için de uyandırmadım"

"Ah!! Not almalıydım. Biliyorsunuz Tarihim kötü."

Başını aşağıya eğdim ve çantamı topalardım.

Kris; "Ben senin için not aldım. Hoca ne derse onu yazdım. Hem de noktasına kadar."

Suho; "Geçen gün bize "not tutmak tarzım değil" derken ciddisin sanmıştım"

Kris; "Evet ciddiydim."

Xiumin; "Ee o zaman?"

Kris; "Jessica için tuttum işte. Ben de öğrenciyim tarzım olmasa bile not tutmayı biliyorum."

Tao; "Pekala. Gözlerimizi kapatıp inanıyoruz."

Kris; "Sen hiç benden dayak yedin mi?"

Tao; "Bana kıyamazsın."

Kris; "Doğru! Hiç birinize kıyamam."

"Hadi çıkalım madem"

Hepimiz ayaklandık ve çantalarımızı toplardık. O sırada YuJin içeri girdi.

Kris; "Hii! Kurtarın beni ne olur. Bir konuşunca bir daha bırakmıyor."

Yujin Kris'in yanına geldi ve ona bir şeyler anlatmaya başladı. Kris konuşmanın yarısında etrafa saf saf bakışlar atıyordu.

Kendi kendime düşünüp ona yardım etmeye karar verdim. Kris Tyler'ı benden uzaklaştırmak için çok şey yaptı. Bu ona bir teşekkür olsun.

Çantamı sırtıma takarak sıradan kalktım. Bizim çocuklara gülümsedim onlar da bana gülümsedi.

Kris ve Yujin'in yanına gittiğimde Kris'in elini tuttum ve konuştum.

"Sevgilim. Gidelim artık sıkıldım."

Kris yüzüme bakıyordu. Göz kırptım.

Yujin atladı hemen.

Yujin; "S-siz çıkıyor musunuz?"

"Ah evet tatlım. Bir daha seni Kris'in yanında görmeyeyim. Tamam mı? Hadi gidelim"

Kris ile el ele sınıftan çıktık. Çocuklarda arkadan geliyordu. Sınıf kapısının önüne geldiğimizde Kris'in elini bıraktım.

İce Prince and İce PrincessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin